1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

SPISE GRÆS SPISE GRÆS

Jeg ved godt at hunde spiser græs ind imellem, men vores tæve gør det mange om dagen og det føler jeg ikke er normalt hun har egentlig gjort det hele tiden og vi har aft hende i et år nu, nogen herinde på HG som evt kunne komme med en forklaring eller er det okay at hun gør dette, hun virker jo frisk nok;;--))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPISE GRÆS
  • #1   22. aug 2010 Mine spiser også græs og ser ud til at nyde det.................især i foråret når det nye græs dukker op, så er det som at gå tur med en flok køer :o)

• #2   22. aug 2010 vi er blevet enig om her hjemme er vores tæve ne ko!!! for hun spiser græs hele dagen

• #3   22. aug 2010 Fie spiste rigtig meget græs før i tiden, efter der er kommet styr på hendes mave, er det sjældent hun spiser det nu

• #4   22. aug 2010 Luna spiser også græs. Er der lidt med maven spiser hun mere og er næsten manisk med at komme til græs. Andre gange virker det bare mere som om det er fordi det smager godt smiley

• #5   22. aug 2010 Det gør Malthe også smiley
    Men nogle gange må vi stoppe ham, for han har kastet op et par gange af det.

• #6   22. aug 2010 min spiser altså også græs hun elsker det, først springer hun rundt i det og så ruller hun sig rundt og æder løs..
    min mor siger hun ikke har godt af det og tager det fra hende når hun er på besøg, men jeg har nu aldrig læst det skulle skade og som jeg siger så kan man da ikke gå og holde øje med hende hele dagen når hun render ind og ud i haven og jeg har kun set hende brække sig af det vist 2 gange og hun er 2 år nu så jeg lader hende bare hygge sig med det... det kommer jo ud igen--

• #7   22. aug 2010 Dina spiser nogle bestemte typer græs. Hun kaster ikke op af det, så det er sikkert bare, fordi hun synes det smager godt.

• #8   22. aug 2010 vores spiser også det som til, somtid også sådan en græsplante. Jeg synes jeg har fået afvide at det er når de har ondt i maven og så kaster op derefter..

• #9   22. aug 2010 Rico er også en ko, hvad det angår... Det er også sjældent han kaster op af det!

• #10   22. aug 2010 Sille spiser også græs, hvis hun får lov.... Men kaster ikke op....

Det bruger hun en ukrudsplante til, hvis hun skulle have brug for det... Dvs... Har hun så ikke gjort i et år, hvor min have har været midlertidig nedlagt smiley

• #11   22. aug 2010 Balto gør det også meget lige nu, og jeg spurgte dyrlægen om det da vi alligevel var derude... Hun sagde at hvis han kaster op af det hver gang så skal vi få ham undersøgt for så har han nok lidt problemer med maven, men hvis ikke han kaster op så er det bare fordi han godt kan lide det, og så gør det ikke spor... Han kaster heldigvis ikke op, så det er altså bare fordi de godt kan lide det og det skader ikke (ifølge dyrlægen)...

• #12   22. aug 2010 Det var da dejligt at høre at min hund ikke var den eneste"ko" herinde hun kaster dog op en gang imellem. Vi har dog fået en ekstra hund som er 11 mdr og hun gjorde det ikke da vi fik hende, men hun begyndte også og det så ud som om hun efterlignede vores anden hund, den nye spyttede det dog ud igen. Har lært som barn at hvis en hund spiser græs kan det være fordi at noget kilder i maven evt. hår, jeg synes bare at det var lidt meget med denne hund. Tak for jeres meddelsomhed;;--))

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #13   22. aug 2010 Hvad fodrer i med? Der er vel tilfældigvis ik nogle af jer som fodrer med Magnussons hundefoder?

• #14   22. aug 2010 Jeg fodre ikke med Magnussons hundefoder skulle det måske have en betydning for deres græs spisning?? ;;--))

• #15   22. aug 2010 Vores 3 voksne æder også græs til den store guldmedalje... Og får lov til det.

Det eneste minus er, når de skal "prutte" og der så hænger et græsstrå, som ikke kommer helt ud...;0)))

• #16   22. aug 2010 Bounty spiser også græs hver gang han ser noget...! Det har han gjort siden han var hvalp...!

• #17   22. aug 2010 Deljigt at min hund ikke er den eneste, jeg var bare ved at blive lidt "skør" ;;--)) (bekrymret) da jeg i alle de år jeg har haft hund, ikke kunne mindes at nogen af hundene nogensinde havde spist så meget græs, dejligt at der er så mange som skriver;;--))

Kommentér på:
SPISE GRÆS

Annonce