{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.299 visninger | Oprettet:

Hvor flabet har man lov til at være? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu undersøgt sagen, og så længe jeg ikke nævner navne, så er det tilladt at offentliggøre dette (derfor der er XX ind imellem).... Jeg er simpelthen SÅ forarget over DRU.

Læs selv, og bedøm:

Mailkorrenspondance mellem mig og DRU

---------------------------------------------------
Hej XX

Som du måske kan huske, var jeg på min første udstilling her i Ishøj d. 14/8-10. Efterfølgende har forundringen været stor.
Jeg ved at man ikke må brokke sig over dommere, og at vi kan have forskellige meninger, derfor lod jeg også stå til først, lige indtil jeg fandt ud af hvad der egentlig var sket under udstillingen (jeg holdte mig på afstand af ringen, idet min hund er lidt morsyg, når hun kan se mig)....

For det første, var den hund der gik videre, ikke racetypisk, hvilket undrede mig (I følge FCI-standarden: ""Tendens til spinkelt, spidst næseparti er uønsket.").... Men da jeg bagefter får at vide, af min veninde med kameraet, at en udenfor ringede havde sagt, at hende i den røde vest ville vinde, for det gør hun altid, og det var længe før dommeren havde udnævnt en vinder, så farede jeg i det røde felt. I det hun er XX, og hendes mand er XX, og de skulle kende dommeren....

Dette er ikke for at rakke ned på DRU som klub, men hvis alle snakker om dette tys-tys, så går det udover jer som klub, og I kan ikke gøre noget ved det så....

Af ALLE cavalier-ejere (med undtagelse af hende som jeg omtaler) blev Cirkeline rost til skyerne, og fik at vide at hun ville vinde det hele....

Da dommeren har uddelt præmier til de 3 første, står hun og kigger frem og tilbage mellem tricoloren og Cirkeline.... Tilsyneladende kan jeg nu se, at tankerne har kørt " jeg har lovet at tri'en vinder, så den bliver champion, men den blenheim burde egentlig vinde)....
Jeg er ikke tankelæser, men når en hund der ikke er racetypisk går videre, så lægger man hoved i blød, hvad der liiiige skete der....
Derudover fik min veninde, der udstillede Cirkeline inden begrundelse for at tricoloren vandt, og Cirkeline ikke vandt. Hvilket også undrer os.

Jeg vedhæfter billede af tri'en og Cirkeline.... Jeg ved det er svært at bedømme ud fra billederne, men måske I burde tjecke op på bestyrelsesmedlemmer og dommeren, for det her er ren fadæse.

Jeg vil ikke have I laver om på resultatet fra den udstilling. Jeg vil bare, fortælle jer om hvad der sker, med sagte tale i hjørnerne. Og håber I vil tjecke op på det.
For havde det været hvem som helst af de andre hunde, der havde vundet, osse selvom det ikke var Cirkeline, havde jeg sagt... fair nok... Men denne er bare ikke racetypisk og burde ikke engang have haft en 1. præmie....

Jeg håber ikke du ser denne mail, som vildt negativt, for det er ikke sådan ment. Jeg er bare blevet opfordret til at skrive til jer om problemet, og det gør jeg så hermed....

Fortsat god weekend

Hilsen
Bettina F.....

---------------------------------------------------
Bettina F.....
DRU kan afvise alle dine påstande, de findes kun i din fantasi.
Hvad du og dine veninder måtte mene i den forbindelse er DRU og undertegnede fuldstændig uvedkommende.
Du kan selv vælge om du vil udstille under de regler der findes eller lade være, der er ingen tvang.
Til sidst, alle afgørelser truffet at dommeren er ikke til debat.
Yderligere henvendelser fra dig og dine veninder i denne sag vil derfor være overflødig, og vil ikke blive besvaret.
Venlig hilsen
XX
---------------------------------------------------
Jeg vil hermed udmelde mig af DRU, da det for mig at se, er et meget nedladende svar jeg har fået, og tidsmæssigt har der på ingen måde været tid til at undersøge sagen.
Så pr. d.d. vælger jeg at udmelde mig af DRU. Mit medlemsnr. var 90......

Venligst bekræft min udmeldelse skriftligt. Tak.

Bettina F.......

---------------------------------------------------

Medlem nr. 90.....
Bettina F........
Vi bekræfter hermed din udmeldelse.
Nej DRU skal aldrig diskutere en dommers afgørelse, iflg. vores vedtægter er en dommers afgørelse aldrig til diskution.
Dermed er der intet jeg som formand skal undersøge, så enkelt er det.
Venlig hilsen
XX

---------------------------------------------------

Tak
Det er også derfor jeg melder mig ud, da det ikke er dommers afgørelse jeg har sat spørgsmålstegn ved....
Men mistanke om snyd, og der skal I så åbenbart heller ikke reagere. Så kan jeg ikke bruge klubben til noget. Desværre. Var ellers glad for at være medlem, indtil dit svar i går.

Mvh Bettina

---------------------------------------------------

Bettina F.....
Nu gider vi ikke bruge mere tid på dig, du er jo ikke medlem, vel?
XX

---------------------------------------------------

Nej jeg er ikke medlem. Og bliver aldrig medlem af en klub, der kun kan finde ud af at tale ned til folk, når de henvender sig med et reelt problem.

Farvel og tak!

Mvh. Bettina
---------------------------------------------------


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor flabet har man lov til at være?
Kommentér på:
Hvor flabet har man lov til at være?

Annonce