{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Barf som tørfoder/piller??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Vi vil se om Barf er noget for Bimle.. Han fælder som en i bare pokker og jeg er ved at være SÅ træt af det..-især når man har en lille søn, som kravler rundt og når man tager ham op, er han helt hvid over det hele af hundehår..

MEN : Kan man få barf som tørfoder altså i pille form?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf som tørfoder/piller???
  • #1   25. aug 2010 Jeg brugte Ziwi Peak til Simmer , det er tørret hjortekød ( har også andre smagsvarianter ) fra New Zealand , det er et fantastisk produkt , men desværre kunne jeg ikke styre Simmers vægt på dette produkt og måtte derfor skifte.

jeg overvejer meget kraftig at begynde på Ziwi Peak til Bertil.

pelsen bliver fantastisk smuk af dette foder , men om det giver mindre fældning ved jeg ikke

ps. det er meget dyrt , koster så vidt jeg husker ca. 600 for 5 kg , men så skal man også bruge det mindre , da det er meget koncentreret

• #3   25. aug 2010 Hvis det er tørfoder, så er det ikke BARF... så enkelt er det.. hele meningen med BARF er jo det er råt.

Men når det er sagt, så findes der en masse god tørfoder, som ikke indeholder korn og andre affaldsprodukter... Ziwipeak er et af dem... Wolfsblut har mange også gode erfaringer med... Oriijen skulle også være godt.. det hele kommer an på, hvordan din hund fungere på foderet..

• #4   25. aug 2010 Daisie var lige en tand hurtigere...

• #6   25. aug 2010 Jeg fodrer med wolfsblut
    Som er et såkaldt barf tørfoder
    Men det er jo kun rigtig barf hvis man fodrer med råt

• #7   25. aug 2010 Nej man kan ikke få barf i pilleform, men du kan tilgengæld få tørfoder med højt kød indhold

• #8   25. aug 2010 BARF = Biologically Appropiate Real Food.

BARK = Biologically Appropiate Raw food Kipple.

Jeg tror at det er BARK du efterlyser, der kan du evt tage et kig på Orijen : )

• #10   25. aug 2010 Vores hund får en gulerod hver dag, og en sjat lakseolie i foderet det har virket for ham... Han fældede også meget...

Jeg skulle da også mene at BARF udelukende er råt kød og knogler!

• #11   25. aug 2010 Tørfoder som kan minde lidt om BARF, men ikke er rigtig BARF kan være

ZiwiPeak
    Orijen
    og uden at lægge hoved på blokken, så tror jeg faktisk at nogle af Tholo's produkter også er hen i den retning, de er i hvert fald uden korn, ris, majs og andre ting som ikke høre til i BARF

• #12   25. aug 2010 Mange tak for svar alle sammen.. Jeg er nu godt klar over at Barf er råt kød..-det var nu også bare en "alternativ" form for barf jeg leder efter...-Et foder så han ikke fælder så meget..-og det er rigtig meget, tiltrods for at han er en korthåret hund...

Men spm jeg kan læse mig til, så er der jo faktisk et produkt der "svare" lidt til barf. Grunden til ikke at vælge barf er i bund og grund, mangel på tid og plads..

• #13   25. aug 2010 Markus Mühle er vist også koldpresset foder som derfor har en del tilfælles med BARF når det kommer til at bevare vitaminer, proteiner osv. Men der er stadig korn osv i

• #14   25. aug 2010 Barf er pr definition råt, og fåes derfor ikke som tørfoder/piller. Så er det jo ikke længere råt;o)

Men man kan få alverdens fodertyper der er baseret på en lignende tankegang -altså ingen korn, meget kød osv.

Kommentér på:
Barf som tørfoder/piller???

Annonce