{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

En sludder for en sladder.. :) {{forumTopicSubject}}

Kender vi alle ik det med at møde andre hundeejere på gåturen og få en sludder for en sladder? Jeg synes simpetlhen at det er så hyggeligt smiley

Mødte en herre oppe i årerne, som kom gående med sin lab. Og han spurgte pænt om de måtte hilse, hvorpå jeg svarer at hans hund sagtens kan hilse på Laddie, men det går desværre ikke med Mickey (han kan ikke med andre hanner). Jamen, det var da også helt i orden og så snakkede vi ellers. Han var jæger og spurgte ind til Mickey, som er en hammergod jagthundeblanding og han fortalte om sin hund... Og bagefter siger man pænt farvel og god tur smiley

Og senere på turen møder vi Laddie's gode ven, en knægt på en 10-12 år, som er rigtig glad for Laddie.

Det er sgu så dejligt at være hundeejer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sludder for en sladder.. :)
  • #1   26. aug 2010 Ja det er rigtig dejligt smiley Der bor så godt nok ikke så mange andre her i byen med hunde (de går i hvert fald ik ture her) men tit og ofte møder vi en ældre herre med en golden på et par år.. smiley Walther og hans hund plejer også lige at få lov til at hilse og hver evig eneste gang fortæller han mig at de også havde Collie for mange år siden og hvor dejlig han sys collien er smiley Det slår aldrig fejl smiley

  • #2   26. aug 2010 Jeg nyder det også. Der er flere, som man efterhånden er ved at kende rigtig godt. Men det mærkelig er, at man ved alt om deres hunde + tidligere hunde, hvad de laver, hvor de bor etc. men man aner ikke, hvad de hedder!

  • #3   26. aug 2010 desværre er der ikke rigtig nogle hund her i min by, som jeg kan sludre/sladre med...
    Men Jeanett
    er det ikke noget med at du er fra Hvalsø ?.


  • #4   26. aug 2010 Jeg møder næsten aldrig nogen på vores ture, synes det er træls for det er lidt hyggeligt at få sig en lille sludder... Måske jeg skal til at gå på de tidspunkter hvor alle andre lufter hunde?! smiley

  • #5   26. aug 2010 Jeg elskede også at gå tur og møde alle mulige mennesker .. utroligt hvor mange man kan komme i snak med om alle mulige ting..
    Kan huske at min søster altid syntes at jeg var tosset når hun så hvor mange i området man "kendte" osv.. men nu hvor hun selv har hund så er hun helt med på samme "snakke" vogh griner smiley

    Dog er det mega hårdt nu hvor King ikke er her mere, for de samme mennesker og deres hunde som man snakkede med bor her jo stadig - og deres hunde genkender jo mig - og kommer løbende og vil snakke, nogen blir skuffede over at King ikk er der osv.. Puha får tårer i øjnene hver gang jeg møder hans bedste hundevenner smiley


  • #6   26. aug 2010 Ihh ja, det er så hyggeligt! Jeg har rigtig mange "hundevenner" her i området, og efterhånden begynder man også at hilse, selvom man ikke har hundene med. Nogle enkelte er jeg også kommet endnu mere på talefod med, så vi snakker børn, familie, arbejde opg alt muligt andet, når vi mødes.
    Der er så også nogen, som jeg faktisk knap nok kan genkende hvis de ikke har hund med, men jeg kender navn, alder og oprindelse på deres hund o.s.v. *GG*


  • #7   26. aug 2010 Vi møder også mange sjove og snaksagelige mennesker smiley rigtig hyggeligt!

  • #9   26. aug 2010 desværre er der ikke rigtig nogle hunde ejere her omkring, der vil lade deres hunde hilse på mine bullere...men får mange kommentarer om kamphunde med på vejen.. suk

Kommentér på:
En sludder for en sladder.. :)

Annonce