{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

min stakkels hund:`( {{forumTopicSubject}}

ja vi skulle til afdansningsbal kl. 2 så vi lukkede max i bryggerset som vi plejer og han hoppede glad op og tog sin godbid. da vi så kommer hjem og åbner ud til bryggerset, bliver han bare liggene han kigger lige op, men vil ikke gå og han plejer altid at komme løbende i fuld fart og hopper op ad os. min mor fik ham så rejst men han støttede ikke på højre bagben og han kunne ikk rigtig få bagenden op. vi fik ham til at gå lidt men han var vildt sløv. så vi ringede og fik ham til dyrlægen som ik kunne sige hvad det var. hun måtte trygge over det hele på ham og hun kunne tage højre forben og højrebagben og få ham til at gå til siden og det samme den anden vej, det sagde han ik noget til. så hun gav ham noget smetestillende og håbede det virkede. men idag var det overhovedet ikke blevet bedre men han støttede ikke på sit venstrebagben. dyrlægen mener at det kan være en lammelse fordi han ikke vil støtte og ikke kan gå så hun har givet ham en indsprøjtning som man også giver gravhunde når de får lammelser. det har helt klart virket han er meget friskere og støtter for det meste på begge ben.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min stakkels hund:`(
Kommentér på:
min stakkels hund:`(

Annonce