{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Stakkels hund. {{forumTopicSubject}}

15/1-21 kommer en lille gadehund fra Kreta til DK. Ejer er stadig på Kreta, så "transportør" tager hunden med til DK. De (eller kun hunden, det ved jeg ikke) lander i Københavns Lufthavn fredag. Turen skal foregå i bil til Odense. Undervejs vælger "transportør" at stoppe på en tankstation ved motorvejen. Man vil lufte den lille hund og mener åbenbart at det kan gøres uden snor. Det kan man, som bekendt, yderst sjældent, med nye gadehunde. Så det uundgåelige sker. Hunden smutter. "Transportør" leder angiveligt i et par timer og kører så videre til Odense uden hunden. Eftersøgningen er total kaotisk (set fra MIN side), så jeg vælger at blande mig udenom (dette motorvejstank ligger kun et par km. fra mig) og holde øje, når jeg færdes.
Der rapporteres om forskellige spots de næste dage (Altså, jeg er 100% sikker på at det var hende jeg så!!)
I dag (3 dage efter) findes den lille hund. Kørt ned af en bil på motorvejen ca. 15 km. fra hvor den smuttede.

HVIS man absolut skal hente en lille hund hjem fra et liv på gaden, så skal man edderluskeme have bedre styr på tingene end i denne sag!

Den stakkels hund er fjernet fra alt hvad den kendte, selvom det helt sikkert ikke var godt, bliver fragtet til et fremmed sted. Kender ikke et øje, bliver sluppet løs og render rundt et fremmed sted i 3 dage og 3 nætter i sne og frost, totalt i panik og angst. Åh, mit hjerte bløder smiley

Det er jo ikke første gang det sker at gadehunde smutter meget hurtigt efter de er kommet til landet. Hvad sker der for folk? Er det en Disneyficering af at hunden er SÅ taknemmelig over at være blevet reddet fra et liv på gaden, at den i al evighed vil være sin ejer tro og aldrig vige fra deres side??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hund.
Kommentér på:
Stakkels hund.

Annonce