Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels hund
  • #1   21. sep 2015 det kan jo gå galt med alt..

Jeg har en bekendt der mistede sin hund fordi den blev kvalt i en bold af dem med snor i man kan købe i enhver dyrehandler og en anden der fik smadret tarmen af et kødben..
    Uheld kan ske alle steder..

• #2   21. sep 2015 Efter sigende kan Kong jo ikke tygges itu ... det kan den så godt når en skotte får fat i den ... min ældste hunds mor fik bidt et stykke af og slugte det ... hun blev møgsyg og endte i akut operation for at få det ud af maven ....

så ja hvad kan man sige ..jeg tænker ofte når man herinde læser om alene hjemme problemer og alt det aktiverings legetøj man skal sørge for hunden har, eller ben for den sags skyld at jeg ville ikke turde ... ben får de aldrig når de er alene...

• #3   21. sep 2015 Hanne: det er det sorte KONG der skulle være ekstra holdbart. Ikke de andre farver.

• #4   21. sep 2015 og det var netop den sorte kong den havde i maven ... mine har også en sort kong, der er den øverste ring også gnavet af ....

• #5   21. sep 2015 Ja men som sagt er de jo ekstra holdbare.. det ER jo gummi så selvfølgelig kan det ødelægges..

Kommentér på:
Stakkels hund

Annonce