1.359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Diskusprolaps Diskusprolaps

Da jeg kom hjem en dag i sidste uge træk min hund lidt på det ene bagben og dagen efter gik han som om begge bagben var helt stive så jeg var afsted til dyrlæge med ham.
Det viste sig så han muligvis har en diskusprolaps. Han er nu på smertestillende piller i 14 dage og hvis det ikke hjælper skal jeg så kontakte dyrlægen igen.
Der er gået en uge nu og nogle dage løber han rundt som om intet er galt og andre dage kan han ikke selv gå ind og ud af huset selvom der kun er et trappetrin.

Har du nogle erfaringer med en diskusprolaps hos din hund vil jeg gerne høre hvordan det er gået og hvad man kan gøre for det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diskusprolaps
  • #2   2. sep 2010 Min moster har en golden der har to diskus.. den lever fint med det for det meste, de anbefalede IKKE at operare da de ikke har god erfaring ved store hunde. Hun fk afvide at den helt ikke må gå på bløde underlag, men det gør hun, for ja ellers ville det jo ikke være et særlig godt hundeliv..

• #3   2. sep 2010 Min boxer på 6 fik en diskus og måtte igennem en oprattion, som gik godt....men det indebar at min boxer skulde holdes i fulstændig ro i 3 uger og derefter genoptræning med svømning.
    Min boxer blev fulstændig rask efter denne behandling smiley
    Men 9 måneder sener fik hun en ny diskus....det er noget der ofte sker.
    Vi besluttede sammen med vores dyrlæge at aflive vores dejlige boxer på 7 ½ år, da det var en meget sej omgang for min hund.

• #4   3. sep 2010 tessi vågnede en morgen og kunne slet ikke ikke rejse sig på bagbenene, afsted til dr.dyr, her fik hun en indsprøjtning, og gik selv derfra. hun måtte ikke gå på trapper en uges tid. hun er var frisk efter 2 dage og har intet mærket siden, det er over 1 år siden...

• #5   3. sep 2010 Tak for jeres svar

Helle S
    Trist at høre at det gik sådan med din hund Helle, men kan godt forstå jeres beslutning. Min han er ved at nærme sig 11 år så han skal ikke opereres selvom det måske er eneste mulighed for at det går væk?

tanja J
    Skønt at det også kan gå den vej, håber virkelig på det bedste smiley

• #6   3. sep 2010 hendes far er blevet opereret for det, han har det super idag, og det må være et par år siden efterhånden... han er ca 9 år

Kommentér på:
Diskusprolaps

Annonce