{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

løbetid....? {{forumTopicSubject}}

Har nogle spørgsmål vedrørende løbetid jeg håber i kan hjælpe med.

Filippa har hvad jeg ved ikke været i løbetid. Jeg har siden hun blev omkring 6 måneder holdt dagligt øje med om hun var hævet eller blødninger men der har intet været. Hun er 1 år og 2 måneder. Er der tilfælde hvor de kommer så sent i deres første løbetid, eller har hun været det uden at vi har opdaget det?

Hun sover i vores seng om natten, og der mener jeg ikke hun ville kunne undgå at bløde hvis hun havde været i løbetid?

Har lagt mærke til at her den seneste tid er hun begyndt at sige fra hvis der kommer en hanhund, som bliver ved med at snuse hende bagi, det har hun aldrig gjort før. Er det er tegn på en kommende løbetid, eller kan det bare være fordi hun er ved at blive ældre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid....?
  • #2   3. sep 2010 Det med at hun er begyndt at sige fra kunne godt tyde på at hun er på vej i løb.

Om det er hendes 1. eller 2. løbetid kan være svært at sige, da de godt kan bløde så lidt den første gang, at man ikke opdager det.
    Men det kan også sagtens være hun først kommer i den 1. løbetid nu - Det er meget induviduelt fra hund til hund hvor gamle de er.

• #3   3. sep 2010 Syntes længe hanhunde har været interesseret i hende, og synes hverken det er mere eller mindre nu.

Jeg troede bare næsten alle var kommet i løb inden de blev 1 år. Kan en dyrlæge på nogen måde se om de var været i løb?

• #4   3. sep 2010 Hmm... Det ved jeg faktisk ikke...

Bine var 1 år og ca. 2 ½ måned før hun kom i løb første gang (med mindre vi ikke så den første gang og dette så var anden gang).
    Siden er der gået ca. 8 måneder i mellem hendes løbetider...

• #5   3. sep 2010 men også hørt at større hunde ofte er senere end små hunde, er det sandt, eller er der bare en der har bildt mig et eller andet ind..?

• #6   3. sep 2010 Det har jeg også hørt... Og jeg tror nok det er rigtigt :o)

Kommentér på:
løbetid....?

Annonce