1.447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Foder til dobermann hvalp. Foder til dobermann hvalp.

Hej med jer alle sammen.

Ja så fik jeg min skønne sitta hjem for en lille uge siden. smiley

Mit spørgsmål er hvor meget foder skal hun have på en hel dag? Og hvornår skal man give hende mere om dagen?

Har lidt svært ved at forstå det som stå bagpå royal canin. Det er selvfølgelig foder til hvalpe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til dobermann hvalp.
  • #1   3. sep 2010 Din opdrætter kan nok komme med de bedste råd om fodring. Vejledningen bag på pakken er kun en rettesnor. Det er meget almideligt at fodre hvalpe flere gange om dagen.

• #2   3. sep 2010 Mange tak Karina.

Jo jo min opdrætter har været SUPER god til at kom med råd! Men man kan ikke huske dem alle sammen hehe..

Helt sikkert en klar hjælp du kom med Karina.! Og der er en høj på tilbage smiley

Sitta er så utrolig nem at have med at gøre med. Hun er virkelig en drømme hund for mig :))

• #3   4. sep 2010 Hej Stefan
    Je har jo en dejlig søster til Sitta og vi fodrer med Purina Pro Plan og min Mille får ca 250 g dagligt, som hun søger spredt ud i haven. Så hun deler derfor noget af foderet med skaderne, som har luret fidusen og patruljerer flittigt i haven smiley
    Men jeg holder mest øje med, hvor meget Mille tager på i vægt. Jeg har som hovedregel, at hun helst ikke må tage meget mere end 1 kg på om ugen, ellers vokser hun simpelthen for hurtigt. Så jeg fodrer efter foreskriften bag på posen, dvs max 25o g, og vejer hende så jævnligt, for at være sikker på, at hun ikke "vokser helt i stykker". Min Mille vejer nu 10,5 kg og ifølge dr. dyr igår, var hun helt perfekt smiley
    Held og lykke med Sitta.

• #4   4. sep 2010 Tak charlotte smiley

Hun var til dyr lægen igår. Og hun vejer også 10.5 kg smiley

Har du nogen sygeforsikring på hende, hvis ja hvor?

• #5   4. sep 2010 Jeg har tegnet gennem Alm. Brand. De lød fornuftige og havde den laveste selvrisiko på 300 kr. Ellers skulle Dyrekassen også være god.

• #6   4. sep 2010 okay tak smiley

• #7   5. sep 2010 Stefan du er meget velkommen til at ringe og spørge mig om ting hvis du er i tvivl om noget ;o)

Kommentér på:
Foder til dobermann hvalp.

Annonce