{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

hjørnetand der ikke går ud over {{forumTopicSubject}}

har i prøvet hvor en af de nederste hjørne tænder ikke går ud over tandkødet.? min hvalp er 15 uger nu og hendes ene hjørne tand går nærmest op i tandkødet istedet for at gå op langs.. Hvis i forstår..

Snakkede med min dyrlæge om det, som siger vi skal se tiden an, men er der nogle der har prøvet det samme..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjørnetand der ikke går ud over
  • #1   3. sep 2010 har hun lidt overbid eller underbid ?

• #2   3. sep 2010 nej slet ikke.. Et rigtig fint saksebid. Det er bare lidt som om at den ene tand ikke peger så meget ud af som den burde. Men tror faktisk de kommer, for synes den er kommet mere ud end da vi var ved dyrlægen.

• #3   3. sep 2010 Michelle: det har min Eico også... Vi opdagede det da hun var omkring 5 mdr. gammel og der dukkede en ekstra hjørnetand op og den blivende tand ikke sad helt så langt ud som den skal. Vi fik fjernet den ekstra tand ved dyrlægen og så fik vi det råd at lade hende lege med en hård bold som er lige nummeret større end munden (til min hund passede en massiv gummibold i tennisboldstørrelse) Så længe hunden ikke er ældre kan tænderne nemt flytte sig og det er også lykkes med Eicos.

Det vigtigste er bare at holde øje med om der kommer betændelse der hvor tanden går op i overmunden (altså om den generer tandkødet)

• #4   3. sep 2010 Rikke: når ja bolde ville nok være en god ide. Men tror den kommer ud over, den er bare langsommere end den anden. Men vi holder øje med den hver dag (=

Kommentér på:
hjørnetand der ikke går ud over

Annonce