743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Blærebetændelse? Blærebetændelse?

Malou tisser en del i løbet af dagen, og nogle gange er det kun få dråber der kommer. Nogle gange,hvis vinden vender rigtig, kan jeg lugte hendes tis, det lugter af morgenurin.
Nogle andre der har en tæve der tisser meget? Eller kan Malou have blærebetændelse?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse?
  • #1   12. sep 2010 drikker hun også meget? Så kunne det godt tyde på blærebetændelse af en art... Jeg ville få det tjekket hos dyrlægen uanset hvad... Vores kat drikker ikke særlig meget, men ved et tilfælde så vi at der ikke altid kom noget ud når hun tissede.. det viste sig hun havde krystaller i urinen...
    Så uanset hvad er det nok bedst at få det tjekket.. Især når man tænker på hvor ondt en blærebetændelse kan gøre..

• #2   12. sep 2010 Hvis det er blærebetændelse skal du ikke begynde at give noget, så skal du bare se at komme afsted til dyrlægen... tranebær hjælper ikke....

• #3   12. sep 2010 Skal hun snart i løbetid?

• #4   12. sep 2010 Hun har lige været i løbetid smiley Nej jeg synes ikke hun drikker så meget, ikke så meget at det kan være derfor hun tisser så meget som jeg synes hun gør.

• #5   12. sep 2010 hvornår er det hun tisser meget, for hvis det er på gåturene kan det godt være at hun bare er begyndt at afmærke sine territorier!

Min tæve tisser også rigtig mange gange på gåturene, især alle de steder der lugter rigtig godt. Men når hun skal besørge derhjemme i haven så tisser hun normalt.

• #6   12. sep 2010 Jeg synes egentlig hun har gjort det i noget tid nu, og jeg undre mig over det.

Kommentér på:
Blærebetændelse?

Annonce