{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Lære gamle hunde nye tricks {{forumTopicSubject}}

Tja, et tricks er det så ikke. Men Baloo har altid sovet hos "mor" her - han er 7½ nu. Men efter Biancas sidste løbetid, hvor han sov i bur, så var det altså en befrielse ikke at have så mange hunde i sengen.

Så jeg installerede ham i en kurv ved siden af sengen og ved godnat tid blev der sagt "Baloo, kurv og bli". Sørme om han ikke bliver i kurven hele natten.

Dygtig dreng Baloo, hvor er jeg stolt af dig. Hvor sover jeg bare noget bedre, selvom jeg savner at putte med ham.

Ville bare lige dele min glæde med jer og fortælle det er ikke svært at ændre vaner hos en hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lære gamle hunde nye tricks
  • #1   12. sep 2010 Hvor dejligt at det gik så nemt smiley
    Jeg er glad for at min hund ikke kommer i sengen, men det er noget så hyggeligt at ligge og putte i sofaen, for det må hun godt.


  • #2   12. sep 2010 hehe. har gjort det samme med min hund han har været vant til at sove i sengen til han blev 6 år så fik jeg en kæreste som ikke synes hunde hører til i sengen så jeg købte en kurv til ham og da vi skulle sove hoppede han op i sengen 2 gange og jeg viste ham over til kurven og sagde i bliv og han har ikke sovet i sengen ved mig siden. Mine forældre har så givet ham lov at sove ved ham nu men han kan ellers godt han er så dygtig synes det så flot han kun fik det afvide 2 gange og så blev han i kurven resten af natten uden at luske sig op når vi sov

  • #3   12. sep 2010 Dygtig vovse smiley

    Jeg har det lige omvendt. Alpha sov altid i sengen hos os og jeg elskede det, Omega vil deværre hellere ligge nede på sofaen eller i sin kurv..


Kommentér på:
Lære gamle hunde nye tricks

Annonce