{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Brug for håb & x fingre - Operation {{forumTopicSubject}}

Først: Beklager, hvis mit indlæg ser finurligt ud - mit tastetur er i stykker. Lørdag nat kom min bonus hund til skade med højre bagben. Den første dyrlæge ville kun se på ham imod kontant betaling. Ret svært kl. 02:30. Vi fik ham til Tinglev, hvor flere timer gik med frygten for aflivning. Taz har et meget kompliceret brud på højre bagben. Søndag formiddag kørte vi ham så videre til Gråsten, hvor han skulle opereres i dag. De har lige haft rnget. De kan ikke gøre noget. P.t. er ejer på vej til Gråsten for at hente Taz. Han skal nu til Rødding, som måske sender ham videre til Århus. Håber I vil krydse fingre for, at de kan gøre noget for ham, så han igen kan gøre de danske søer usikre. På forhånd 1000 tak ♥ Taz ♥


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for håb & x fingre - Operation
Kommentér på:
Brug for håb & x fingre - Operation

Annonce