{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

har virkelig brug for hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg skriver nu herinde i håb om at i kan hjælpe mig med evt. nogen foreslag mm..

Mig og min kæreste er den heldige ejer af tre hunde vi har en stor hund som er en blanding på 4, hende er der ingen problemer med..

så har jeg to små hunde som også er blandinger, de er alle tre tæver og trives fint sammen, men de to små blir ved med at besørge inde, den ene blir snart tre år den anden snart 1 år, den ældste er en blanding af en shitzu og en griffon, den anden a en padapuf og en dværg puddel.. jeg er løbet tør for ideer, og er ved være brugt godt op, jeg ka ikke lave andet end tørre op efter dem og har prøvet alt, den ældste gør det kun om natten ogsåselvom hun lig har vært ude, og jeg går op og børster tænder også kommer ned igen har hun gjort det på gulvet, og det er næsten sikkert hver aften.. den anden gør det konstant, de er ikk meget alene, og kommer ud mindst en gang i timen, og samtidig løber de ofte ude i haven ved mig en hel dag, men alligevel ka hun finde på gå ind på gulvet og gøre det.. jeg har prøvet med skæld ud jeg har prøvet smide hende ud, jeg vasker gulvet i sæbe så hun ikk ka lugte det selkv osv osv.. nogen der ka hjælpe mig det driver mig snart til vanvid...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har virkelig brug for hjælp
  • #1   2. aug 2010 til at starte med kan du vaske gulvet i rodalon. Hunden kan sagtens lugte det selvom det bliver vasket i sæbe - rodalon fjerner al lugt. Har de været renlige? Og laver de kun stort inden for, tisser de også?

  • #2   2. aug 2010 går i tur også eller kun i haven?

  • #4   2. aug 2010 Råd
    Hunden skal ud efter den har spist, drukket, efter den har leget, og sovet. Og hvis det er en lille hund, skal den nok også ud derimellem.... smiley


  • #5   3. aug 2010 Puuuhaaa.... Har detsværre ikke lige nogle ideer til hvad du kunne gøre...
    Håber det vil lykkedes for dig smiley

    Jeg har lige læst et sted at: ofte når hunde laver indenfor eller i haven kan det skyldes usikkerhed for omgivelserne udenudenfor... At hunden ikke vil reklamere for sig selv, ved at gøre det hvor andre hunde kan lugte det... Laver de når de er ude på gå tur, eller venter de til de kommer hjem i haven? Så kan det måske være fordi de er usikre for verden uden for...

    En anden "ide" er at lave om på rutinerne det kan en gang i mellem hjælpe...
    Tror jeg læste det på www.netdyrdoktoren.dk

    Ok en lille ide havde jeg alligevel...
    Held og lykke


Kommentér på:
har virkelig brug for hjælp

Annonce