{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Har virkelig brug hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Halløj...

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke ved om man må slå dette emne op, eller om det høre under annoncer... Sig endelig til hvis dette er tilfældet.

Jeg har verdens dejligste lille hund, en d/s gårdhund tæve på 5 måneder, som hedder Karla.

pt bor jeg hjemme ved min mor pga dårlige tider, og står i den situation at jeg skal starte op på noget kursus fra på mandag af.. OG ... Karla må ikke være alene hjemme for min mor, da hun nogen gange sidder og græder og da lejligheden er lige oven over en kro er det knap så smart....

og ja..... Så kommer det svære! - Vil meget nødigt af med hende, og hun kan simpelthen ik være her alene i 7 timer om dagen.. Så vil prøve og se om jeg evt kan finde en 'plejefamilie' til hende... Nogen som kan have karla boende til jeg finder en lejlighed selv. Så lidt på ubestemt tid.. udgifter betaler jeg selvfølgelig og vil meget gerne have at hun blir i nordjylland.

Hun er en sød og glad hund. Hun har aldrig bidt noget i stykker og blir hun luftet reglmæssigt(hver 2. - 3. time), er hun nogenlunde renlig! Hun er vant til katte og børn også.

Åh, håber virkelig der er nogen søde mennesker herinde som kan hjælpe mig... Skriv gerne og spørg, hvis I har nogen spørgsmål til Karla...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har virkelig brug hjælp!!
Kommentér på:
Har virkelig brug hjælp!!

Annonce