{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

En til han hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en blanding af chihuahua/pomeranian på 6 mdr. På et tidspunkt vil jeg gerne have en til af hans str. Jeg jhar nu kontakt med en som bliver nødt til at komme af med sin chihuahua han på 16 uger.

Kunne dette komme til at gå?

Min hund Bailey, er meget glad og imødekommende over for alle andre hunde, og har absolut ikke stødt ind i nogle problemer med ham.

Har brug for nogle gode råd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En til han hund?
  • #1   13. sep 2010 Jeg ville aldrig have to hanhunde med så kort aldersforskel. Når de begge bliver kønsmodne, kan der komme dominansproblemer.

• #2   13. sep 2010 Okay, ja det kunne jeg også godt forestille mig. Hvor stor vil du sige alders forskellen burde være mellem 2 han hunde der skal gå sammen?

• #3   13. sep 2010 Minimum 2 år.

• #4   13. sep 2010 altså jeg har to intakte hanhunde med ca 7 måneder imellem, men
    den ene var 14 måneder og den anden tæt på 7 måneder da vi intruduceret dem til hinanden,

det kommer meget an på hundenes sind og hvem der ender som alfa,
    mine hunde har skændtes, men aldrig slåsset. de har knurret af hinanden og snappet ud efter den anden men aldrig for at bide den anden. nu har min milo et rimelig godt hundesprog og rimelig klog og ved salto er lidt speciel og har et dårligt hundesprog, så han er mere tydelig og viser gerne hvad han mener til salto flere gange.

Kommentér på:
En til han hund?

Annonce