{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

så bliver hun aflivet :'( {{forumTopicSubject}}

ja, min lille emma skat er lige blevet hentet af hendes far (ejer). hun havde det bedre idag end igår.

men hun bliver aflivet i løbet af ugen, dog pga. en byld på hendes ben som ikke vil forsvinde og den bremser hende nu i at have et godt hundeliv.

selvom hun ikke er min hund og aldrig har været det, så gør det bare så ondt, hun var noget helt specielt for mig og mig for hende.

hvor vil jeg komme til at savne dig smukke emma.

tårene triller hver gang jeg kigger på et billede af dig.

har oprettet et album på kg med hende hvis i vil se hende.
er så stolt af den hund også selvom det ikke er min

http://kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12677

ps. vær så venlig ikke at kommenter hendes kuperede øre, det er hverken mig eller hendes nuværende ejere der har besluttet det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så bliver hun aflivet :'(
  • #1   20. sep 2010 nååår.. det er aldrig rart, mine tanker er med jer.. husk at tænk på alt det positive, selvom det kan være svært..

• #2   20. sep 2010 mange tak hall. smiley

jeg har kun positive oplevelser med hende smiley men jeg ved også det er den rigtige beslutning, det er bare hårdt at sige farvel smiley

• #4   20. sep 2010 tak krumme smiley

nej det er aldrig nemt

• #5   20. sep 2010 Hvor ser hun bare skøn ud!!!
    Håber hun får det dejligt i hundehimmelen.

Mange gode tanker til jer

• #6   20. sep 2010 Regnbuebroen:

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

• #8   20. sep 2010 Åhh hvor sørgeligt.. mange tanker herfra smiley

• #9   20. sep 2010 nej det er aldrig sjovt.. en rigtig køn hund, håber den for det godt der hvor den kommer hen..

• #10   20. sep 2010 Åhhh nej , jeg bliver så ked af det hver gang jeg læser en tråd om aflivning selvom jeg ved at man gør det for hundens skyld.

Selvom du skriver det ikke er din hund , kan jeg sagtens fornemme din kærlighed til hende i din tråd og ved nøjagtig hvordan du har det lige nu.

Mange flotte blilleder af en skøn smuk hund , må hun hvile i fred uden smerter fra benet.

Og mange trøstekrammer til dig i disse dage

• #11   20. sep 2010 Der kommer altid en knude i min mave når jeg læser tråde som din. Håber, at smukke får en god tur over regnbuebroen....

Kommentér på:
så bliver hun aflivet :'(

Annonce