Bivirkning ved medicin? {{forumTopicSubject}}
Kayla var i torsdags til dyrelæge, fordi hun efterhånden havde været i løbetid alt, alt for mange dage (og stadig er det :-s ) + min mormor synes hendes blod så underlig ud. Så vi tog afsted til dyrelægen for at få en snak, og dyrelægen mente hun nok havde lidt livmoderbetændelse. Så Kayla er nu på noget antibiotika (Synulox) og nogle piller som hedder Metheigin - men jeg syns bare, at efter hun er startet på de piller er hun begyndt at tisse UTROLIG meget.
Vi har snakkede om det kunne være en "bivirkning" pga. medicinen?? - for det er rigtigt mange gange om dagen, og ofte også 1-2 gange efter hinanden. Og det er bare en anderledes adfærd, i forhold til hvad hun plejet at gøre :-)) Så jeg er bare nyskerrig, kunne de tænkes at være pga. medicinen, eller vil det være en god idé at ringe til dyrelægen og høre ad?
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Men jeg tror jeg vil give dyrelægen et ring..
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
dec 2009
Og har ingen indlægssedl for Methergin..
... Men jeg giver lige dyrelægen et ring, kan jo også være den lille hund bare er mere tissetrængene end normalt ( ;o) ), men hellere være på den sikre side.
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 996
Kunne det tænkes at hendes tisseri er en markering, tæverne markerer jo næsten lige så meget som hannerne når de er i løb.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
dec 2009
Men ja, det kunne da godt, for hun har også tisset enkelte gange indenfor, hvilket hun ikke har gjort i meget, meget lang tid.
Gitte h - Kennel **pugface**DKK*: Ja er godt klart over hvad det bliver brugt for :-)) Min dyrelæge, forklaret mig fint hvad begge piller gjorde godt for he he...
Bivirkning ved medicin?