{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når to hunde sættes sammen
  • #2   22. sep 2010 To kastereret hanner 3 og 2 år dansk svensk og dværg pinscher...

  • #3   22. sep 2010 tja på et sted som ingen af dem opfatter som deres territorie
    og ikke presse dem til at hilse. da freja sgu intruduceres til min milo så hentede jeg hende og stødte ind i min mor som gik med milo det samme da salto sgu intruduceres til freje som er min luftehund han skældte ud de første fire ture og nu leger de trods den kæmpe vægt forskel lab på 52 cm og chi på 2300 gram hehe
    da salto mødte milo foregik det i vores hjem og salto knurrede af milo og sån mens milo stod og lagde op til leg
    de skulle lige bruge et par dage på at fastlægge hiarkiet men de var sammen derfra og er sånset ikke blevet skilt ad siden kun få gange


  • #4   22. sep 2010 okay, har vidst ikke udtrykt mig klart nok... smiley

    Hundene kender hinanden, da vi har haft den nye på weekend et par gange. Det var mere et spørgsmål om, hvordan man gør, når de skal lære at være alene sammen.


  • #7   22. sep 2010 Efterlader dem sammen kort tid af gangen, og så langsom øge tiden.

    Hvis de kender hinanden og accepter hinanden.


  • #8   22. sep 2010 Vores egen har aldrig legetøj, når han er alene, så det er ikke noget problem. Og der har ikke været optræk til noget endnu, andet end lidt knurren hist og her.

    Men jeg har aldrig prøvet at sætte to hunde sammen før, derfor vil jeg gerne høre råd og meninger.


  • #10   22. sep 2010 Helt alm... Vores egen har aldrig noget, når han er alene, så det er ikke noget problem. Det de har knurret, er sådan lidt der nu en gang er, når den ene ikke gider lege mere og sådan.. kke over mad. De står og spiser hinandens rester af fodret...

  • #11   22. sep 2010 Altså, jeg har sikkert ikke gjort det efter bogen, men da min Mickey og kærestens sheltie, Laddie, skulle "finde melodien", lod vi dem selv klarer det.
    Der blev gøet lidt nogen gange og Mickey var nok lidt voldsom nogen gange. Men de har fundet hinanden og er hinandens bedste venner idag.
    Mht at lade dem være alene hjemme, var det egentlig bare alene hjemme træning forfra, men da begge hunde var lidt over 1½ år (de er 3½ år i dag), var der ingenting. Er ret sikre på at de faktisk ligger og snorksover, når vi ikke er hjemme.


  • #12   22. sep 2010 Og de har faktisk legetøj liggende altid....

    Men, men, men... Kunne aldrig finde på at lade dem være alene hjemme med et ben/andet spiseligt.... Til trods for at de kan spise af samme skål


  • #13   22. sep 2010 Vi må prøve at lade dem være alene sammen af små omgange... mange tak for alle svarene.

Kommentér på:
Når to hunde sættes sammen

Annonce