{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med mange hund eller STOR hund....
  • #1   26. sep 2010 Lader hundene være en del af selskabet... Hvis ellers gæsterne forstår og respekterer, at de bare skal lade være med at køre dem op, så falder de jo hurtigt til ro...;0)

Vi har 4 stk.

• #2   26. sep 2010 hundene bor her så selvfølgelig skal de da være her og hilse på gæsterene vi har 2 store bernere snart 3 og lige nu en gæstehund.

• #3   26. sep 2010 kommer meget an på hvem det er, er det folk der ikke bryder sig om hunde blir de lukket væk, ellers er de sammen med os... de falder hurtigt til ro

• #4   26. sep 2010 Kommer an på de mennesker der kommer, og hvordan hundene reagere på mange mennesker.
    Er der gæster der ikke er tryg ved hundene eller hundene stresser ved de mange gæster bliver de lukket i kld. Hvor de kan være i fred.

• #5   26. sep 2010 Hvis ikke gæster kan lide hunde, ja så kan de godt gå igen. Det hundenes hjem de besøger. Hos mig har det aldrig været et problem.

• #6   26. sep 2010 Mine 3 bamser er selvfølgelig en del af selskabet :o),,og har sjovt nok ikke nogen i min omgangskreds der ikke synes det er en selvfølge ;o)

• #7   26. sep 2010 Hvis vi har besøg af folk der er utrygge bliver hun lukket væk. Min kærestes bedsteforældre på næsten 80 har dog vænnet sig til hende nu så efter lidt tid kommer hun ind og er en del af selskabet, hun skal bare lige falde lidt ned først for hun bliver umådelig glad når der kommer gæster smiley

• #8   26. sep 2010 Hvis vi har over fire gæster så lukker vi hundene i den anden ende af huset mens vi spiser.... ellers er de bare en del af familien her... de belaster ikke gæsterne . Men som regel vil gæsterne gerne nusse med dem ... Og det nyder hundene jo.

• #9   26. sep 2010 Vores største problem er at få gæsterne til at forstå, at han IKKE må fodres eller nusses ved madbordet:-) Har lige haft 12 til spisning, og de er totalt vilde med ham og slås nærmest om at sidde ved siden af ham i sofaen, for selvom vi siger, at han godt kan blive nede pga gæsterne "så skal han da op og hygge" siger de.

Dejligt med sådanne venner, der er så glade for såvel hunden som katten (og har også små "værtindegaver" med til dyrene ;-))

• #10   26. sep 2010 Charlotte
    Præcis sådan er det også her , hi hi,,selvom mine godt må spise med ved bordet og alt det "forbudte" ;o)

• #11   26. sep 2010 Som mange andre siger, kommer det an på hvem der kommer. Har knægten venner med hjem fra børnehave, og de er utrygge ved hundene, jha så bliver de lukket i kld. Og det samme med den store pige herhjemme. Får vi derimod gæster, er hundene bare en del af familien, og bliver self. ikke lukket væk.

Sjovt, mange gange hvor knægten har en ven med hjem, der ikke har er utrygge ved hunde. Vælger hundene tit, selv at ligge sig ned i kælderen. Tror ikke de gider, sådan to 4 årige løber rundt og leger smiley

• #12   26. sep 2010 Vores hunde SKAL være her.... gæsterne MÅ være her ;o)
    vores hunde er helt hysteriske når her kommer gæster, men falder hurtigt til ro...
    en sjælden gang om sommeren, kan de blive lukket i haven, men ellers er de altid med, hvor der sker noget smiley

har enkelte venner og familie, der aldrig kommer her, da de ikke bryder sig om hundene.... deres tab!

• #13   26. sep 2010 Kommer an på hvem der kommer.
    Mine ELSKER at være i bilen - så den er baby-sitter så længe

• #14   26. sep 2010 Det kommer an på hvem der kommer. Men som regel er de i køkkenet når gæsterne kommer ind af døren, gæsterne hilser og hundene kommmer med ind i stuen, lukker dem oftest i køkkenet igen mens vi spiser, vi har sat en børnelåge i så de ikke er lukket helt væk. Og ellers er de selvfølgelig i huset som de plejer.
    Har ungerne legekammerater med hjem lukker jeg dem i køkkenet, hvis jeg samtidig går og ordner ting, da jeg mener det er min pligt som hunde- og børneejer at sørge for at der ikke sker nogle uheldige situationer børn og hunde i mellem.
    Mine gæster behøves ikke elske mine hunde, men skal acceptere de bor her.

• #16   26. sep 2010 Opdrager gæsterne til at acceptere hundene. Hundene høre jo til i hjemmet, samt vil hundene acceptere gæster som du acceptere.

Man skal jo selvfølgelig tage højde for om ens hunde kan finde på at hoppe op, eller lign. for det vil de fleste gæster ikke have. Der vil jeg lære gæsterne at de skal vende ryggen til, når hunden kommer hen til dem.

• #17   26. sep 2010 Ja, altså vores hunde bor her så selvfølgelig er de her når vi har gæster. De bliver IKKE lukket inde nogle steder.
    Men hvis vi evt. skulle holde en rigtig fest (hvilket vi ikke har gjort endnu), kunne jeg godt finde på at få dem passet et sted, for det synes jeg ikke de nødvendigvis behøver at være en del af. Eller også måtte vi holde festen et andet sted og hundene så kan være i deres vante omgivelser i fred og ro.

• #18   26. sep 2010 Mine hunde er hvor de vælger at være... også når vi har gæster...
    De hilser på og så går de typisk udenfor. En gang i mellem kigger de ind og tjekker om gæsterne opfører sig ordenligt og om der er en der gider at kæle dem et æjeblik. De tigger ikke og gæstene får ikke lov at fodre dem smiley
    Skulle der være gæster der ikke bryder sig om hunde.... ja så får hundene besked på at holde sig fra disse personer og det synes jeg egentligt at de respekterer meget godt smiley

• #19   26. sep 2010 Deltager da selvfølgelig. Jeg kan ikke se hvad forskellen skulle være på, om hunden er stor eller lille...

• #20   26. sep 2010 Det kommer så sandelig an på, hvilke gæster! Er der hunde med og hvilke?
    Har de børn med og i hvilken størrelse?

Jeg har 8 hunde i meget forskellige størrelser og med mere eller mindre interesse i besøgende, og jeg mener ikke de tager synderlig skade af, at opholde sig kortvarigt i hundegård eller i et aflukket rum.

Sommetider er man nødt til at skærme sine hunde, sommetider sine gæster;-D

Hvis der så skulle være gensidig interesse i at hunde og gæster mødes, så bliver det i kontrollerbare hold!

• #22   26. sep 2010 Det kommer an, hvis gæsterne er hundefolk, så gør jeg ikke noget, men har da lige et halvt øje på hunden hele tiden, fordi hun godt kan finde på at udnytte en situation og tro at fordi folk gerne vil snakke med hende, så vil de også gerne have hende på skødet og blive overslikket i hele hovedet, meeeen...

Hvis der er nogen, som ikke bryder sig om hunde, så holder jeg Lia ved siden af mig hele tiden. Er det nogen som tilbringer længere tid hos os, så har hun som regel lært at ignorere dem i løbet af det første døgns tid og så får hun lov at gå frit rundt, mens jeg stadigvæk lige har et halvt øje på hende.

• #23   26. sep 2010 mine er her også de siger hej også lægger de sig ned på deres puder, hvis det er folk der ike kan lide hunde, eller syntes de er for meget så får de et stort kødben ude i deres hundegård, ´det syntes de også er dejligt, men jeg har det meget sådan at folk ved vi har hunde og kan de ikke klare det så må de blive hjemme:-)

• #24   26. sep 2010 Normalt er han bare med. Hvis gæsterne ikke kan lide ham må de gå ;o)

Da vi for nogle år siden skulle holde min mands 40 års føselsdag i et telt i haven med over 40 gæster valgte jeg dog at sende ham i pension. Mest for hans egen skyld, men også for min. Jeg kunne hurtigt se for mig at havelågerne ville stå åbne og det gjode de også hele aftenen, så jeg føler det var den rigtige beslutning :o)

• #25   26. sep 2010 Charlotte L:

Haha, det er samme problem her med at folk ikke skal fodrer hundene ved bordet og de behøver ikke at komme op i sofaen, når der er gæster, meeeen det er jo så hyggeligt og folk inviterere dem selv op i sofaen.
    Når min morfar er her, sidder Laddie oppe hos ham, mens der bliver serveret boller og lagkage og Mickey bliver fodret under bordet. Da det kun sker en gang om året, ser jeg lidt igennem det.

Hundene er en del af hjemmet, så de er her altså også. Men de er overgeaet de første 5 min og så falder de egentlig til ro... Medmindre at det er min mor, så går der lige lidt længere tid med Mickey, da han æææælsker min mor. Omvendt er Laddie længere tid om at falde ned, når min far er med, da han ææælsker min far smiley

En af mine kæresters vennepar, hun er absolut ikke hunde menneske (faktisk ret hunde-hade-menneske), så hundene får ikke lige lov til at stå lige op i hovedet på hende, når det er, men det forstår de heldigvis hurtigt.

• #26   26. sep 2010 vores er lukket bag gitter indtil folk er kommet ind og har fået overtøjet osv af, så kommer de ind og hilser.
    hvis vi har folk eller børn på besøg der er bange fo hunde kommer de bag børnegitteret så kan de følge med i hvad der sker og gæsterne kan selv gå hen og hilse.

• #27   26. sep 2010 hold fast jeg er lidt målløs over at i siger at gæsterne bare må blive væk hvis de ikke kan li hundene....

min far er allergisk og når han kommer på besøg fra sjælland så ryger de væk... kan da ikke byde min far andet...

når min niece på 1 år er her, blir de os lukket væk til at starte med da hun ikke er helt tryk ved dem... ville da ikke bare byde hende at hun skal hilse på 4 hunde som hun ikke er tryg ved

hvad vil i gøre hvis jeres børn skal have venner med hjem og de ikke er trygge ved hundene... vil i så bare sige til jeres barn at når de ikke kan li hundene må de blive væk?

• #28   27. sep 2010 Jeg har aldrig været udsat for gæster, der havde allergi, men kommer jeg i den situation ,vil jeg ikke lukke mine hunde væk, for det hjælper ikke noget, når de har været i rummet, hvor den allergiske gæst skal være.
    Så må man henlægge besøget til om sommeren, hvor man kan være udenfor, eller besøge vedkommende uden hunde.
    Nu har jeg små hunde, så problemet med børn er udelukket, fordi de føler sig trygge med dem, men havde jeg store racer, ville børnen kunne være i rum, hvor hundene ikke var.
    Børn ,der er utrygge med hunde, har jo netop godt af at møde nogle rare eksemplare, for at genoprette denne tryghed. Et barn, der er utryg, kan meget nemt skyldes forældrenes holdninger. Det har jeg oplevet mange gange på færger, hvor børnene alligevel synes en hund er et rart bekendtskab, og forældrene har måttet indrømme at de havde advaret deres børn i forvejen.

• #29   27. sep 2010 Som andre har skrevet,hvem kommer og hvorfor..

Generelt er hundene lukket væk eller en inde af gangen,medmindre det er hundefolk..

De har deres hundegård og får en stor knogle.. Så er der ro der og inde ved evt 5 drenge,der løber rundt i hele hytten..

• #30   27. sep 2010 pomrus.... her er der meget stor forskel på om hundene er her eller ej... hvis de er inde, kan min far være her 1 time, så løber næsen og øjnene svier...

ingen tvivl om at børn skal lære at omgås hunde, og det er med til at gøre at de bliver mere trygge ved dem... men en lille pige på 1 år der lige er begyndt og gå... og så ronja på 14 måneder, der sys børn er det fedeste i verdenen, og bare skal mysses.... er ikke en god kombination....

• #31   27. sep 2010 Mine har heldigvis ikke det problem med at de vælter de små børn som har været her , og som vi møder på vores vej. Tror de har et instinkt som byder dem at være hensynsfulde overfor de små. Men de har jo også newfoundlænderens gener i sig. Så til trods for at de vejer imellem 50 og 65 kg. har det aldrig været en hindring.
    Faktisk så er det ret sjovt at se min venindes lille datter på 3-4 år gå ind imellem mine hunde og bare synes det er skide skægt :o) Hun forsvinder helt imellem hundene ,,hi hi hi

Hvis folk har allergi så skal de ikke komme her,,og det er simpelthen fordi hundene er så meget overalt, at det går galt for allergien uanset hvad.

• #32   27. sep 2010 hulebjørnen, det er nu heller ikke fordi hun vælter... men viol bare mysse og det sys min niece bestemt ikke er rart når hun ikke er helt tryk ved dem... men der er os stor forskel på hvad man har af race, nu er en boxer jo ikke den mest rolige hund... hi hi

• Blue ey s
    Blue ey s Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #33   27. sep 2010 Omg
    Tænk a sidde og sige at hvis ikke gæsterne kan lide ens hunde, så må de blive væk :S
    Hvis folk er utrygge ved hunde, og de er blevet inviteret , så er det da neder at man ikke respektere det andet menneske og lukker hunden væk. De fleste gange kan det også streese hunden hvis der er mange mennesker

• #34   27. sep 2010 Patricia
    Ja med en boxer ville jeg nok heller ikke turde,,hi hihi

Kommentér på:
Jer med mange hund eller STOR hund....

Annonce