{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med mange hunde (ferie)
  • #1   2. jun 2008 Ved ikke hvor du kommer fra i landet, men vi har bestilt hundepension til tre stk. som vi skal have afbestilt af personlige grunde, så du kan nok overtage vores pladser, vi har tre hunde der skulle afsted.

Det er ikke trist men fordi der var nogle der meldte sig til at passe vores imens vi er afsted....

pb hvis du vil vide hvor, så kan du måske få vores pladser...:-)

• #2   2. jun 2008 Vores bliver "efterladt" hos mine forældre. De har haft hund selv før, har indhegnet have, så der har de det fint.

Hvad jeg gør til den tid, hvor de ikke kan passe dem mere, aner jeg ikke - går i panik.
    Ved godt der er sikkert er gode hundepensioner ude i det ganske land, men har lidt svært ved tanken.

• #3   2. jun 2008 vi tager ikke på ferie uden hundene.

de skal være alene hjemme i mange timer hver dag, skulle vi så også tage fra dem, når vi havde ferie - det syntes vi ikke, der vil vi hygge os sammen med dem.

så ferierne er blevet lagt om efter vi har fået hund. vi tager i sommerhus eller på camping hvor hundene kan komme med.

måske er jeg pivet, men mine hunde kommer aldrig til at blive passet i pension. det har jeg simpelthen ikke tillid nok til.

• #4   2. jun 2008 Vi har fire hunde nu, og vi får passet dem i eget hjem af mine svigerforældre, hvis vi er væk mere end en dag. Ellers har vi nogle naboer, som passer dem, og vi passer så deres, hvis de har brug for det. Men det begrænser da ferierne, nu vi har fået så mange.

• #5   2. jun 2008 Vi bliver hjemme, eller tager på sommerhusferie hvor hundene kan komme med.

• #6   2. jun 2008 Laila- det er det nordsjælland...
    Men vi søger ikke pension lige nu, vi ville bare evt. have nogle link til hunde pension, så man kunne besøge dem et stykke tid i forvejen og tjekke de forskellige, da vi er meget kræsne med pensioner pga dårlig episode

• #7   2. jun 2008 Ferie? Hvad er det?

Jeg kan da slet ikke undvære mine dyr mere end en dag, men skulle vi på ferie, så ville vi se om vi kunne få lokket nogle til at holde "ferie" hjemme hos os selv sammen med ungerne:o)

• #8   2. jun 2008 Bliver hjemme... :o)
    Nu når vi skal til udlandet og have parret en tæve, bliver dem der ikke skal med paset hos familie og venner i de par dage vi er væk.

• #9   2. jun 2008 hvis vi skal nogen steder, hvor de ikke kan komme med, en fest afholdt i den anden ende af landet eller lign. så kommer min Niece og passer dem her eller vores naboer har dem. men det høre til sjældenhederne.

• #10   2. jun 2008 Ferie foregår sgu da på en hundeudstilling i udlandet.

smiley

• #11   2. jun 2008 pension eller tager dem med..

• #12   2. jun 2008 Fransk ....

Pernille uden for Helsinge har pension.. der plejer min mor at få passet sin tibbe, spinone og nu også den nye.. Pernille er utrolig sød og passer hundene som var de hendes egne.. skulle Amy nogen sinde i pension var det derude smiley

Men hun bliver passet af sin "mormor" når vi er afsted smiley

• #13   2. jun 2008 Vi har 4 hunde, og vi ELSKER at rejse... En gang hvert år tager vi hundene med i et sommerhus et eller andet sted i landet.

Hvis vi bare skal afsted i en weekend på storbyferie, så flytter min svigermor ud og passer de 3, og den 4. kommer så hjem til mine forældre.

Her i forrige uge, da vi var afsted en hel uge fandt vi den mest geniale løsning. Punktum var ved min søster, Lanka ved mine forældre, og så var drengene derhjemme ved os selv, og svigermor flyttede ud til dem.

Hun er dårligt gåeende, men vi havde allieret os med en bunke af vores hundevenner, der hver tog én dag, hvor de aktiverede dem. Så de var i skoven, til hundesvømning, til træning, på Fælleden, ude og søge i haven, på legebesøg hos fire tæver m.m.m. Så de var dejligt trætte og velaktiverede allesammen, da vi kom hjem igen smiley

• #14   2. jun 2008 Mine vil blive sat i en pension,hvis der er en længre ferie..

Nu har jeg kun en..

Så den må gerne blive passet privat..

Dog ikke hos hvem som helst smiley

Men da jeg havde 4 rotter,ville jeg ikke ha andre end pension til at passe dem..

Vel og mærke en pension,der er vant til racen og ikke laver andet end at sørge for de hunde,de nu har inde smiley

• #15   2. jun 2008 Jeg er så heldig at mine forældre passer dem og ellers har jo to gode veninder der kan hjælpe. Jeg ville aldrig sætte mine i pension, medmindre det var livsnødvendigt. Kender selv en der har pension og hun gør ellers meget for hundene, men de stresser i de kenneler, jeg vil ikke byde mine hunde det......

• #16   2. jun 2008 Jeg har en super god aftale med en anden opdrætter, så hun tager mine hunde når vi er på camping, og så hjælper jeg hende når hun har brug for det smiley

• #17   2. jun 2008 Charlotte.. har ingen skrubler ved at sætte mine der..

De er glade for at være der og ha "fri"

• #18   2. jun 2008 Der findes med garanti mange gode hundepensioner og det er jo også nemt for mig at sige når jeg nu har andre muligheder end pension.... Derudover er det jo forskelligt hvordan hunde tackler det, jeg kunne bare ikke gøre det....

• #19   2. jun 2008 Her ved mig flytter der en ind, mens jeg er på ferie, og når de er på ferie passer jeg deres hunde her ved mig, men de har ikke den plads jeg har så derfor flytter manden ind og passer dem her og det er jeg bare godt tilpas med, de er i deres vante omgivelser, men savner dem altid hvis vi ikke kan have dem med.

• #20   2. jun 2008 Jeg får altid mine hunde passet hjemme, og det har jeg det helt klart bedst med.
    De bliver som regel passet af min lillebror, som så flytter ind hos os, når jeg eksempelvis rejser..

• #21   9. jun 2008 Jeg holder aldrig ferie smiley
    Ihver til fælde ikke i år da jeg lige har åbnet mit eget lille bitte hundehotel,
    hvis jeg skal på ferie så plejer min far at være sød til at tage sig rigtigt godt af dem , de skal IKKE på pension *GG*

Kommentér på:
Jer med mange hunde (ferie)

Annonce