{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Reaktion på vaccine? {{forumTopicSubject}}

I sidste uge fik jeg vores hvalp Polly vaccineret og oplevede præcis det samme, som da Disen blev vaccineret som hvalp. Dyrlægen siger "ja, nu kan hun jo godt blive lidt sløv her senere", jeg tænker i mit stille sind "ok, stakkels hund, men det bliver nu meget dejligt med en rolig eftermiddag og aften" og så kommer jeg ellers hjem med en fuldstændig overstadig og hyperaktiv hvalp, der nærmest løber på væggene.

Efter lidt dårlig mave og en god nats søvn er alt ved det gamle igen.

Så nu er jeg da nysgerrig efter om andre har oplevet samme omvendte reaktion eller det bare er mine hvalpe, der er underlige??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reaktion på vaccine?
  • #1   28. sep 2010 Min var heller ikke sløv smiley
    Men heller ikke damp smiley
    Helt almindelig bare..


  • #2   28. sep 2010 Helt almindelig kunne jeg også "gå med til", dyrlægen siger jo bare, at den måske bliver lidt sløv, men det andet synes jeg virkelig er underligt. Med Disen spurgte jeg dyrlægen ved re-vaccinationen og hun havde ikke hørt om det.

  • #3   28. sep 2010 Min Jackie fik en allergisk reaktion da hun blev revaccineret som 12 uger, så vi kørte stærkt tilbage til dyrlægen. Hvor dørene stod åbne og de var klar til at tage hende ind... Jamen jeg siger jer, hun lignede jeg ved ik hvad. Hun var hævet i alle åbninger, og jeg mener alle åbninger. Hendes hoved var dobbelt så stor som ellers. Så hver gang hun bliver vaccineret nu, så får hun en modgift... Ik noget indvirker mod vaccinationen, bare så hun ik får den allergiske reaktion.

    Så det er ik noget at spøge med, glad for jeg kom hjem efter de havde været alene max 10 min. Efter de var blevet vaccineret... Uh ha et syn, glemmer det aldrig.


  • #4   29. sep 2010 Som 8 uger: opførte sig som hun plejede.
    Som 12 uger: fik sin bror på besøg samme dag, de knoklede rundt som de plejede
    Så nej Blis har heller ikke været blevet sløv af vaccinen.

    ***Jackie*** elsker dig din dejlige tøs. *: Sikke en oplevelse, det er sådan en man helst ikke vil ha, godt der var noget der kunne gøres med det samme :o)


  • #5   29. sep 2010 Aino K.: ja det var det, hun lignede jeg ved ikke hvad... Tror der gik lidt over et døgn inden hun så normal ud.

  • #6   29. sep 2010 Hm, meget mystisk at det kun er mine hunde, der bliver speedede.

    Jackie
    Puha for en forskrækkelse. Jeg er nu også altid hjemme ved mine dyr til næste dag, når de er blevet vaccineret selvom jeg heldigvis aldrig har oplevet sådan noget der.


  • #7   29. sep 2010 Marianne: ja det var da en forskrækkelse der ville noget... Men nu er det da skrevet i hendes journal, at der ska gives en modgift bagefter. Hvis ik jeg når at sige det, inden de læser det. Men super service og behandling fik vi...

Kommentér på:
Reaktion på vaccine?

Annonce