816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Savner en at gå tur med... Savner en at gå tur med...

Hej med jer..

Jeg har tænkt en del, og vil lige høre om det er mig den er helt gal med... ;o)

Jeg bor sammen med Martin (bedste ven) og vores ialt 3 hunde.. Det er en super velfungerende flok, og alt er i skønneste orden smiley (Ikke at det har noget med emnet at gøre:))

Nå, men sagen er den, at Martin arbejder meget.. Han er kok, og hans arbejdsdage hedder 10-22/23.. "Weekend" holder han mandag og tirsdag...

Så gåturene eftermiddag og aften er mine.. Men men men.. Jeg syntes det er piv-hamrende kedeligt at gå alene.. Eftermiddagen er okay, der er det egentlig dejligt nok at være alene og koble af efter studie, men aftenturen trækker virkelig tænder ud syntes jeg....

Er der andre end mig, der syntes det kunne være meget hyggeligere at have en at lufte hund(e) sammen med? Eller skal jeg bare klappe i, og nyde hundenes selvskab??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner en at gå tur med...
  • #1   30. sep 2010 Jeg nyder at gå med hundene alene. Det er hunde kvalitets tid for mig. det næsten det eneste tidspunkt hvor det kun er mig og hundene og så kobler jeg bare af og nyder det. Synes du skulle gøre det samme smiley

• #2   30. sep 2010 Jeg synes også at om aften at det ville være dejligt at have en at gå med.. så det er ikke kun dig maria

• #3   30. sep 2010 Har nu ikke et problem med at gå alene, jeg elsker at se hvor glad hun bliver for at komme ud. Men derimod savner jeg rigtig meget en lege ven smiley

• #4   30. sep 2010 jeg nyder turene alene, men synes også det er dejligt at gå sammen med en veninden med hendes tæve, så Elmo kan få lov at give den gas.. han gider ikke løbe ligeså meget rundt, når vi går alene.
    Når vi går alene går jeg, tosset som jeg er, og snakker med ham og synes det er meget hyggeligt.

• #5   30. sep 2010 Vores går turer herhjemme nyder vi alene, jeg tager på job kl. 8 og er først hjemme kl. 19 om aften. Malou er i pleje i løbet af dagen så vores gåturer sammen er hellige og jeg gider faktisk ikke have andre med. Savner så derimod en at komme hjem til og hygge med. Er ved at være træt af at pille hundehår ud af munden (malou fælder helt vildt i øjeblikket) når jeg sidder i sofaen. smiley

• #7   30. sep 2010 Tror Nemo nyder vores ture alene, lige så meget som han nyder dem hvor vi har selskab. Som regel er det om eftermiddagen, efter arbejde vi mødes med hundevennerne. Vi har ikke nogen faste aftaler om at mødes, sker bare tilfældigt fordi vi går tur samme sted. Om aftenen gider den dovne hund som regel ikke det helt store alligevel smiley

Kommentér på:
Savner en at gå tur med...

Annonce