{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om loppeallergi {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige høre kan det godt passe at der kan gå op til 14 dage efter de er blevet bidt af en loppe, at de stadig kan klø sig??

Vi var loppefri 21/2 uge, og der stoppede de med at klø sig...

Så kom der en loppe på Caspar den anden dag(så lort) og en loppe.. Nu kløer han sig igen... Ikke så meget som i starten..

Jeg er i kantakt med dyrlægen og tjekker loppeallergi og foderallergi...

Alt er vasket herhjemme og de har fået loppekur.. Men ja længere histiorie.. Vil bare gerne høre det med loppebid og kløe lidt tid efter hvis de er allergiske:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om loppeallergi
  • #1   7. okt 2010 vores har lige fået pincillin pga. af lopper,,,,,,det er 14 dage siden, alt ser fint ud nu og vores dyrlæge sagde at han godt kan klø sig et stykke tid efter hvad han også gør,,,men ingen lopper eller sår som han fik,,,,det samme problem havde vi med den anden hund,,,det gik i sig selv igen,,,,,,god dag,,,,,,

• #2   7. okt 2010 Oki, men pga pinlinen, er det fordi de har kløet sig så meget og har fået sår, for sådan er det ikke hos os(heldigvis da) Men jeg kigger pelsen igennem hver aften og dengang de havde lopper kunne jeg se små røde pletter (tror det var loppebid).. Det er det eneste vi har haft eller kun kløet.