{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Papillon han tisser inde HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har en papillon hanhund silas på snart 2 år som er begyndt at tisse inde, .
han piver når han gerne vl ud og kommer selvfølgelig det. Er begyndt at træne med ham igen med at han skal gå ud men ligesom om det ikke hjælper.
Hjælp hvad skal jeg gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Papillon han tisser inde HJÆLP!!!
  • #1   9. okt 2010 Hunde tisser ikke indendørs pga dominans og det er en underlig kommentar at komme med.
    Hvis Silas er begyndt på at tisse indendørs, kan det meget vel være noget urinvejsinfiktion. Det kan også være noget nervøst noget.
    Han kan være understimuleret- det kan også være det.
    Jeg ville tag et smut forbi dyrlægen og få af-/ bekræftet at det er en urinvejsinfiktion.


  • #2   9. okt 2010 Theresa P: Man kan da ikke generalisere på den måde, det kan skyldes så uendelige mange ting.

  • #3   9. okt 2010 Det var da lige godt pokkers. Så er det vel også dominans hvis en hund tisser op af et menneske???
    Sludder og vrøvl ( men jeg kan da lige spørge mig selv og min mand ad- jeg er instruktør/ adfærdsbehandler og min mand er dyrlæge............. Næ sørmer så- vi mener begge at strinteri ikke har noget med dominans at gøre ).



  • #4   9. okt 2010 Helt enig med Lea.

    Theresa, jeg tror, at du ville få gavn af at læse lidt litteratur, der er af nyere dato og videnskabeligt begrundet ;o) God læsning


  • #5   9. okt 2010 Undskyld, men jeg må smile:-)

    Holder SÅ meget med Lea:-))

    Til dyrlægen og få undersøgt Silas og hvis han er frisk og intet galt, så er det forfra med renlighedstræningen eller en adfærdsterapeut:-)


  • #7   10. okt 2010 Tak for svar.
    Men vi har fået tjekket ved dyrelægen og der var ikke noget. heldigvis smiley


Kommentér på:
Papillon han tisser inde HJÆLP!!!

Annonce