{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hvor blev udfordringerne af ??? {{forumTopicSubject}}

Er jeg mon en kanon dygtig hundeejer eller er Bertil bare ingen " rigtig " Tjekkisk rottehund af sind ?

Jeg valgte lige netop Bertil fordi han er en blanding mellem DSG og Tjekkisk Rottehund ,så jeg kunne få noget udfordring i hverdagen efter nogle år med Simmer som bare var så lydig.

Men næ nej sådan skal det åbenbart ikke være med Bertil smiley
Bertil er ekstrem lydig , interesseret og kælen selvom han blot er 5 mdr.
Hvergang jeg finder på noget , ja så tænker jeg " nu skal der arbejdes " , men næ , han fanger mine mindste signaler ved første præsentation og prøver så at indfri mine ønsker.

Enhver hundejers mareridt er når ens hund løber efter alt og alle ......... det gør Bertil også ........men på sådan en måde så det bliver sjovt for ham og den han går efter.
Igår gik vi en tur og foran os gik der 2 damer med de der vandrestokke og de gik i et temmeligt rask tempo.
Bertil syntes det virker meget indbydende og løber op til dem , kigger interesseret op på dem , for derefter at følge deres tempo og selvfølgelig pænt ved siden af dem uden at løbe ind foran eller gø , bare meget interesseret.
Hvergang der kom cykler , kaldte jeg ham ind på græsset og vente til de var passeret og gav derefter fri igen og Bertil løb atter op til damerne og løb pænt ved siden af dem.

Og sådan er det hver gang med ham , bedst som jeg gør mig parat til at korrigere ham , har han selv fundet ud af hvad der er rigtig og forkert

Hele dagen bruger han på at lege , sove , kæle , gå tur og hygge , aldrig er han til besvær eller krævende , bare en sød lille glad livlig hund der viser sin taknemmelighed med masser af kærlighed og god opførelse.

Jeg fatter brik at det her , hvor er rottehunden og udfordringerne henne ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev udfordringerne af ???
Kommentér på:
Hvor blev udfordringerne af ???

Annonce