{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Husk lys/refleks på hunden {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen,
Ville bare lige minde jer om at putte lys og eller reflekser på jeres hunde i denne mørke tid.
Er lige kommet hjem fra en gåtur hvor en knallertkøre var ved at køre Zena ned. En ung fyr med sin kammerat syntes det var sjovt at køre uden for stierne i det grønne område hvor jeg lufter Zena.
Så gør hvad i kan for at andre skal se jeres hund, lad være med at tage det for givet, at de rent faktisk gør det, og nyd den så længe i har den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk lys/refleks på hunden
  • #1   11. okt 2010 Jeg har refleksvest på. Hundene har både lyshalsbånd og refleksvest på, så snart skumringen nærmer sig:-)

  • #2   11. okt 2010 Jeg har også lys på Zena, men efter i dag tror jeg at jeg opgradere det til en vest og flere lys... smiley

  • #3   11. okt 2010 Keesha har cykellygte(r) på der blinker og jeg gå med en pandelygte om halsen eller en lygte i hånden. Derudover har vi som regel refleksbånd på (afhængig af sele og overtøj)

  • #4   11. okt 2010 Lyshalsbånd er ikke meget værd på Reiki -alt for meget pels der dækker.

    SÅ mine har refleksveste, selvom det er sjældent vi bruger dem. Det er ikke ret ofte vi går langs veje/stier med anden trafik end fodgængere.


  • #5   11. okt 2010 Jeg har blinkende lyshalsbånd til Balto med 6 led... Og jeg går selv med en lommelygte... Så man burde kunne se os... har selv været alt for tæt på en hund og dens ejer da jeg kom kørende i bil på en mørk landevej og personen kom gående med mørkt tøj og en sort hund UDEN nogen form for lys eller reflekser overhovedet!!! Umuligt at se dem... Så jeg tager mine forbehold og har altid lys med.. Både på mig og hunden!

  • #6   11. okt 2010 Jeg har lige købt en ny lygte til milo. Nøj den lyser vildt op. Og der er refleks på både hans snor og sele. Nu hvor jeg er skiftet til vinterjakke mangler jeg så lys på mig selv, og det skal jeg have ordnet.

    Men der er så mange der ikke har lys på hunden. 3 gange nu har samme mand kommet cyklende med sort lab. uden rigtig lys på. Sidst havde han ingen lys overhovedet på. Jeg har lyst til at råbe af ham hver gang!
    Her til aften kunne jeg se på stien at der længere oppe kom en mand i venstre side af stien, med sin hund i højre side af stien - med en flexsnor. Det ser man sku ikke på cykel eller fart! Jeg så det kun fordi vi stod stille.


  • #7   12. okt 2010 Min hund har sin Hurtta-sele på, når vi går tur. Men vi skal også have nogle lygter på ham her i meget nær fremtid.

    Igår aftes så jeg en mand cykle med sin Schæfer. Der var hverken lys på hund eller cykel....


  • #8   12. okt 2010 Jeg har faktisk så sent som igåpr købt nye lygter til drengene. De skulle eftersigende lyse op på 5 km afstadn, og damn der er knald på de lys! Jeg har valgt den i grøn til Meegò og blå til Baltp for så kan jeg kende dem fra andre hunde, da de fleste jeg kender har røde lys på.

    De er i øvrigt super smarte. Men lidt pebrede. http://www.dyrecenter.dk/shop/lys-639c1.html
    Det er den øverste af dem. Skide smarte er de. *S*


Kommentér på:
Husk lys/refleks på hunden

Annonce