459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til ny hund Hjælp til ny hund

Hej Vil spørger om der er nogen der kan give et godt råd, Er en famillie på 3. to voksne 1 barn på 13 ville gerne havde hund igen men det skal være en lille race da jeg ikke er så mobil , jeg går hjemme har haft scæffer før og gået meget til træning , men det kan jeg ikke mere tænkte på en puddel er der nogen der har afaring med dem

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ny hund
  • #1   16. okt 2010 En pudel er meget aktiv.. De er lynende intelligente, og kræver derfor at blive stimuleret.

Hvad med at fortælle hvad i kan tilbyde en kommende hund?
    Af motion, pelspleje. Hvad i forventer.

• #2   16. okt 2010 mange af de små racer er faktisk meget aktive og har brug for at blive stimuleret for ikke at løbe på væggene.

jeg vil også gerne høre lidt mere om jer.

hvad ligger der fx i ordet "mobil"

vil det sige du ikke kan holde til en hund der er stor og derfor trækker
    eller vil det sige at du ikke kan gå lange ture.

• #3   16. okt 2010 Godt indlæg Connie det var lige min tanke .

''mange af de små racer er faktisk meget aktive og har brug for at blive stimuleret for ikke at løbe på væggene.

jeg vil også gerne høre lidt mere om jer.

hvad ligger der fx i ordet "mobil"

vil det sige du ikke kan holde til en hund der er stor og derfor trækker
    eller vil det sige at du ikke kan gå lange ture.''

• #4   16. okt 2010 Der findes selvfølgelig små racer som ikke har brug for voldsomt meget motion, men jeg tror ikke i skal vælge en puddel hvis ikke í har overskud til rimelige gåture og træning. Som det er nævnt af andre har pudler brug for meget stimulering.

• #5   16. okt 2010 Har du overvejet en malteser? Malteseren er en rigtig puttehund, men den er også ret klog, og kan sagtens lære en masse. Den vil gerne gå ture, men den løber ikke ligefrem på væggene, hvis man ikke kommer ud en dag (selvfølgelig skal den luftes). En langhåret malteser kræver selvfølgelig en del pelspleje, den skal børstes hver dag, og vaskes 1-4 gange om måneden. Men pelsplejen kan reduceres til et minimum, hvis man vælger at få den klippet - hvilket langt de fleste gør. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker at vide mere om maltesere, eller ønsker at komme på besøg hos vores hunde.

• #7   16. okt 2010 Tag et kig på bichon racerne.
    De minder lidt om pudlen af type, men kræver mindre motion.
    Der er en del pelspleje!
    Racer som Bichon frise, Bichon Havanese, Bolognese, Coton de tulear, malteser, löwchen kunne alle være gode bud.
    Her er frise og coton de mest aktive, mens malteser er den med den med mest pelspleje. Men fælles er at det er små selskabshunde, der er lette at opdrage, elsker træning, venlige af sind og som tilmed ikke fælder forfærdeligt meget. De kræver alle rigtig meget pelspleje! Alle skal børstes og vaskes jævnligt. Frise og löwchen skal klippes. Og ellers skal alle have tøret øøjne, redt skæg, plukket øre, klippet poter og kløer osv. jævnligt.
    Kig på www.canis-minor.dk
    Det er specialklubben under dkk for små selskabshunde. Der er mange racer at læse om, og mange gode opdrættere man kan tage kontakt til og få en snak om racerne med.
    Hvis bolognesen har interesse, så fortæller jeg gerne mere specifikt om racen - sig bare til smiley

• #8   16. okt 2010 Nu er der en der nævner løwchen, det er faktisk en meget aktiv hund, der har tendens til at gø, jeg har selv en løwchen og det er en sjov lille hund der knytter sig meget til sine mennesker, det er en temperamentsfuld hund lidt følsom hund der altid er klar til sjov.

Kommentér på:
Hjælp til ny hund

Annonce