4.370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvalp som har forspist sig..:( Hvalp som har forspist sig..:(

Jeg er virkelig i vildrede, jeg har lige opdaget at Fahra lige var i mad skålen og nu ligner hendes mave en kanonkugle og hun prøver at brække sig men hun kan ikk, jeg har givet hende en masse vand men der kommer stadig ikk noget, vd virkelig ikk hvad jeg skal gøre..:(

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp som har forspist sig..:(
  • #1   16. okt 2010 Ring til dyrlægen...
    Han kan svare på om du skal komme med hvalpen eller hvad du evt. kan gøre.
    God bedring med hvalpen smiley

• #2   16. okt 2010 Ja håber godt nok på noget positivt..:(

• #3   16. okt 2010 Hvis det bare er almindeligt hundemad den hart spist, vil jeg forseslå en god gåtur med vapsen og selvfølgelig sørge for at den drikker. Hvis ikke det hjælper lidt så giv dyrlægen et kald. God bedrting smiley

• #4   16. okt 2010 Jeg ville godt nok køre 180 km/t til nærmeste dyrlæge, for når maven er så udspilet, så kan det betyde mavevending!

• #5   16. okt 2010 Mieviv: Jeg har givet hende en masse vand og hun har druket det hele. så har jeg gået en tur med hende hvor hun kom af med en masse lort, og nu ligger hun og sover så håber det er faldet lidt til ro i hendes mave.

Gitte h: Nu er hun er begyndt af sove og det ser bedre ud med hende, meeen puhaa vi havde det begge utrolig skidt, men nu sover hun ligeså stille. Heldigvis!

• #6   16. okt 2010 Det lyder da positivt, men er maven blevet mindre oppustet ?

• #7   16. okt 2010 Gitte: 'ja efter hun er kommet af med en ordenlig klat LORT..Så faldt hun mere til ro

• #8   16. okt 2010 Det lyder godt. Så åbenbart har hun bare forspist sig og ikke mere alvorligt end det. En hold øje med hende, og så skal hun nok springe morgenmaden over men stadig have meget vand.
    du skriver "hun har været i madskålen" . Mener du dermed den pose/spand/tønde I opbevarer hundefoder i? For i så fald må du sørge for der er et forsvarligt lukket låg på for eftertiden smiley

• #9   16. okt 2010 Nightmare: Jeps vi har sådan en stor spand til vores foder som står inden bag en lukket dør hvordan hun er kommet der ind og fået låget af fatter jeg bare ik, men var nemlig ude med mille og så var fahra så stille da jeg kom ind, men heldigt jeg opdagede det på det tidspunkt for ellers var hun bare blevet ved. Men hun er ihvrtfald klog til hun har kunne åbne en lukket dør ( vi bor i et gammel hus) og fået låget af spanden. det er mig en gåde:) Men er super glad for hun har fået det bedre, havde det godt nok skidt..

• #10   16. okt 2010 Det du beskriver lyder nemlig ligesom dengang (øhh de gange) min hund har stjålet ca 1 kg slik. Jeg kontaktede ikke dyrlæge men lod hende komme af med det, tog nogle gode men stille og rolige gåture hvor hun kunne både brække sog og lave stort. Derudover kunne hun så også drikke flere liter vand i løbet af aftenen. Næste dag var der intet i vejen.
    Du må vist hellere få en krog på det skab eller lås på tønden så det ikke sker igen.
    Mærkeligt nok kan jeg have poser og spande uden låg til at stå fremme, men hvis jeg tager en håndfuld fra spanden bliver Keesha helt ekset! Ufatteligt at hun ikke tager selv. Hun må være lidt dum *GGG*

Kommentér på:
Hvalp som har forspist sig..:(

Annonce