{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Dækken/Tøj {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Kommer med et spørgsmål jeg har i lang tid har gået og tænkt over..

At give hunde tøj på, det har jeg altid været SÅ meget imod, da hunde jo ikke er dukker..

Vi har selv en dækken (hvilket jo ikke direkte er tøj), Har dog aldrig brugt den, burde man måske..

Men vores hunde, behøver de dækken for at holde varmen?
Specielt når der nu engang kommer sne igen, hvad gør i ved jeres hunde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken/Tøj
  • #1   18. okt 2010 Jeg bruger gerne en jakke/vest på min pomeranian, når det regner eller der ligger høj sne, som kommer til at klumpe fast i hans pels. Om man bør, det er vel op til hund og ejer

• #2   18. okt 2010 alle mine har dækkener på om vinderen
    blade mest fordi han ikke må blive kold pga gigten

men tarzan har det nu osse og han er sund og rask
    synes nu kun det er godt a passe på dem

• #3   18. okt 2010 Andy havde et back on track dækken til bilen og hundegården. Det har Blue nu overtaget :o)

• #5   18. okt 2010 Mine får enten trøje (fleece eller strik) eller dækner på om vinteren (vandtætte) - De har allerede haft det på flere morgner når vi er på stranden.
    Dog er det mest min lille chihuahua som har brug for det. Hun er meget kuldeskær (mest fordi hun er ret hårløs og tynd), og overvejer kræftigt en overall til hende også. De er bare svære at finde i hendes størrelse deværre.
    Men jeg er på ingen måde tilhænger af dragter/udklædning til hunde - Kjoler, smækbukser, halskæder, solbriller, hatte mv. kan jeg ikke se nogen nytte i! Det er en hund og ikke en dukke.

• #6   18. okt 2010 Silas har en hel garderobe med forskellig tøj og han ejer kun meget få dækkener, da de på ingen måde beskytter ham mod kulden. Så kunne han ligeså godt undvære at få noget på.

Når der kommer sne, får han en tyk heldragt på, der minder om en flyverdragt og inden under en fleeceheldragt, så kan han næsten holde varmen.

• #7   18. okt 2010 tinna kan du såå komme igang med a tage billeder af hans garderobe

• #9   21. okt 2010 Jeg har en Italiensk Mynde, og en mynde har ikke et gram fedt på kroppen eller noget underuld. Så hvis min ikke får et varmt dækken på, ja så fryser han simpelthen så meget at det ville være dyreplageri ik at give ham noget på.
    En anden grund til at han får dækken på, er at han jo kan blive syg, da slet ik er polstret hverken fedtmæssigt eller pelsmæssigt..
    Og han elsker faktisk at få den varme jakke på smiley

Kommentér på:
Dækken/Tøj

Annonce