{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Rå kylling - salmonella fri {{forumTopicSubject}}

fik min 5 mdr hvalp igår til middag.. et lår og et bryst..
1 minut efter var det HELE væk... 3-400gram, lige ned i løgnhalsen..

hun spiste dog stadig sine daglige 200gram fuldkost, men var lidt overasket over hvordan sådan en ½ kylling kunne forsvinde på så lidt tid..

jeg har fået fortalt at så længe det er rå ben/knogler er der ingen risiko og hun har da også haft fin fordøjelse idag osv..

jeg må indrømme at det er "lækkert" at se sin hund spise føde, "as nature intented it"... og BARF er ihvertfald rykket et skridt tættere på..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rå kylling - salmonella fri
  • #2   22. okt 2010 læste det først som om du fik din 5mdr hvalp i går til middag smiley skule lige have overskriften med

• #3   22. okt 2010 ja du har ret, men faktisk tilpasser hun selv rimeligt godt, fordi det tørfoder hun får ikke smager ret godt (Olivers), så hun har det stående tilgængeligt.. hun tømmer først skålen når hun er sulten nok.. alle andre mærker vi har prøvet, ville hun æde uanset hvor sulten/mæt hun er...

(vi har fået en del forskellige "hvalpe prøver", desværre købte vi 13 kilo Olivers fra kennelen, da det var det de brugte) Olivers er helt klart det ringeste af alt vi har prøvet.

min plan var at få den første løbetid overstået (6-7mdrs alderen) og så langsomt gå over til BARF.. startende med en enkelt dag om ugen, hvor hun selv skal finde maden :-).. tror det bliver både sjovt og sundt for hende smiley

• #4   22. okt 2010 haha.. ja det kan jeg godt se.. hun har også nogle gode lamselår smiley

• #6   22. okt 2010 egentlig kun fordi der står 8 kilo fuldkost som bør bruges først, frem for at smide ud smiley

Kommentér på:
Rå kylling - salmonella fri

Annonce