{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Tørfoder og ben {{forumTopicSubject}}

Jeg fodrer med Marcus Mühle og vil gerne kombinere med ben. Men skal benene så erstatte et måltid eller skal de stadig have deres vanelige 2 måltider og så ben ved siden af? Den ene hund er 6 og den 1 år gammel, de er begge fint i stand, men kunne godt være lidt tyndere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørfoder og ben
  • #1   22. okt 2010 Det kan godt være nogen er uenige med mig, men min hund får meget råt, og så skærer jeg bare lidt ned på mængden af tørkost, alt efter hvor meget kød og andet fordøjeligt, der er på benet.
    Får hun f.eks. 1/4 eller 1/2 kylling udgør det et helt måltid, et stort okseben gør som regel også (så bruger jeg bl.a. tørfoder som godbidder og fodersøg),
    Jeg fodrer så heller ikke regelmæssigt på klokkeslet og vejer aldrig foderet af.
    Jeg synes det er lidt en fornemmelsessag, men hvis din hund har tendens til overvægt, skal den selvfølgelig ikke have samme mængde tørkost, hvis den får andet ved siden af.


  • #2   22. okt 2010 De er nu langt fra overvægtige, men borderen skal efter min mening være meget slank, så du virkelig kan mærke ribenene, hvis de var korthåret kunne se dem tydeligt.
    Min tanke er nemlig også at erstatte et måltid med det, skulle bare høre lige hvordan andre gør det o)


Kommentér på:
Tørfoder og ben

Annonce