895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Halter stadig Halter stadig

Jeg oprettede i sidste uge dette indlæg
(link fjernet)

Efterfølgende har jeg været ved dyrlægen, var jeg sidste torsdag, hun mærkede her på ham og der hvor han havde ondt tegnede på vokseværk, heldigvis!
Vi fik smertestillende med til en uge, og fik af vide at hvis det ikke var stoppet om en uge skulle det undersøges yderligere, ved at tage billed.
Ugen er nu gået og han halter stadig en gang imellem, specielt når vi har gået tur.

Mit spørgsmål er så, vil i få det undersøgt igen allerede nu, eller vente en uges tid også se situationen an?
Min tanke er da at vokseværk sagtens kan vare mere end en uge...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halter stadig
  • #3   22. okt 2010 Ja det kan være jeg skal prøve at holde ham i ro.
    Men er jo bare SÅÅÅÅ svært, når ham har to hunde...

• #4   22. okt 2010 dem jeg kender som har haft vokseværk, har holdt deres hunde i ro imens... ingen lange ture, ingen vilde lege, ingen hoppen rundt på hinanden. Og det er ik gået over bare lige på en uge. Mener faktisk nogle af dem har givet dem noget tilskud... kan selvfølgelig ik huske hva det hedder...

• #5   22. okt 2010 Nu har jeg lige søgt på nettet og kan også se alle steder at de skal holdes i ro, træls at den dyrlæge jeg var inde ved sagde noget andet!!!
    Derfor jeg aldrig benytter en anden dyrlæge end den jeg bruger normalt... Øv øv

• #6   22. okt 2010 Hanne:
    Tænker du på et kosttilskud af en slags?

• #7   22. okt 2010 ja mener min mor brugte et eller andet... kan dælme ik huske hva det hed andet end jeg ved det også bruges til heste...

• #8   22. okt 2010 tror det hed glucosamin det hun brugte

• #9   22. okt 2010 Ja har jeg også hørt om før.
    Jeg prøver lige at undersøge sagen.
    Hvor længe tror i at han skal holdes i ro? og må han slet ikke få lov at lege?

• #10   22. okt 2010 Athos har lidt rigtig meget af vokseværk, og han blev holdt i ro, og fik slet ikke lov at lege mens det stod på.....

• #11   22. okt 2010 Hvor længde har det været nødvendigt at holde ham i ro af gangen? også har det bare været lufteture i snor?

• #12   22. okt 2010 Lotus haltede som 7 måneders på højre forben..... Vi (dyrlægen og jeg) slog det hen med vokseværk. Så hun blev holdt i ro.

Efter 1 måned var hun stadig halt så vi valgte at røntgenfotografere hele hunden. Hofter, ryg, skuldre, albuer og poter. I begge sider.

Hun havde en ledmus i venstre skulder!!

Den blev fjernet og hun har (7, 9, 13) ikke haltet siden.......... Det er 5 år siden:-)

Jeg siger bestemt ikke at det ikke er vokseværk.......... Jeg mener bare at man skal være opmærksom på at det KAN være andre ting:-)

God bedring med ham:-)

• #13   22. okt 2010 Det lyder som OCD. Halten on/off er et typisk tegn på OCD - min yngste border har haft det i begge haser og den ene skulder. Jeg ville bestemt få hvalpen røntgenfotograferet. OCD viser sig typisk i den alder.

Kommentér på:
Halter stadig

Annonce