{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Mælk i patter.. {{forumTopicSubject}}

Vores lille Fiona på 9 mdr har lige været i sin første løbetid og 2 dage efter den sluttede lagde hun mælk til. ( Hun har været til dyrlægen ) Ville bare hører andre om de har prøvet det..? Er vant til at den gamle blir falsk drægtig, men det er jo først ca 60 dage efter der sker noget der. Har andre også prøvet at de ligger mælk til lige efter løbetid.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Change of shower mixer bar 1.551 kr.
  • Ny lås 1.200 kr.
  • Installing blinds/curtains 500 kr.
  • Nedtagning Clever ladeboks 750 kr.
  • Ophængning af skrivebord 500 kr.
  • Ophæng af lamper, danmarkskort samt plisségardiner 2.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mælk i patter..
  • #1   22. okt 2010 Ikke med mælk nej, men min mors tæve blev osse falsk drægtig på helt skæve tidspunkter i forhold til løbetiden.
    Hun er blevet sterilliseret, så nu slipper de for problemet:o)

• #2   22. okt 2010 Min den gamle har dårlige hofter, så jeg vil ikke ofre en sterillition på hende da jeg ikke ved hvor lang tid hun holder endnu. Men den lille ligger bare mælk, men man kan ikke mælke hende ud, så dyrlægen sagde at det ville gå i sig selv. Syntes bare at det var underligt at hun lagde mælk så kort tid efter...

• #3   22. okt 2010 jeg ville ofre alt for at hjælpe min hund... uanset alder.....det ikke rart for tæven at være falsk drægtig..det stresser dem enormt meget.. dårlige hofter eller ej...bryder mig skutte om den holdning..

• #4   22. okt 2010 Buller-mor- Det kan godt være du ikke bryder dig om min holdning. Hvis hun var blevet falsk drægtig første gang som unghund havde jeg givet pengene ud til det. Men ofre ikke så mange penge på en hund jeg kan risikere at aflive om en mdr pga hendes hofter. Dyrlægen har allerede sagt at jeg er heldig at jeg stadig har hende og at hun er smertefri og hun bliver behandlet når hun er falskdrægtig. som hun kun har været 1 gang, så det er først sidste gang hun blev det og derfor haster jeg ikke til dyrlægen og smider 6000 kr for noget som kan være helt unødvendig. Så det er derfor jeg ikke vil ligge pengene nu. Hvis Fiona er falsk drægtig efter næste løbetid bliver hun det da hun stadig er ung.

• #5   22. okt 2010 Og så er falsk drægtighed altså ikke ens for alle tæver -nogen er meget hårdt ramt, andre kun en smule... så at tæven bliver falsk drægtig betyder altså ikke nødvendigvis at den har det skidt

• #6   23. okt 2010 Min tæve lagde mælk, men jeg mener først det var i 2. løbetid (da hun var ca 15-16 mdr), men da havde min kat også killinger, så hun blev reservemor og lod killingerne die. Hun har aldrig været falsk drægtig siden. Har dog enkelte gange haft en anelse mælk men ikke ændret adfærd eller været mærket af det.

• #7   23. okt 2010 Teqila bliver lidt mærkelig, men hende skal man bare lade være og det tager ca en uge så er hun normal igen. Hun har også kun været det 1 gang.

Kommentér på:
Mælk i patter..

Annonce