Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrelæge (Amager)
  • #1   25. okt 2010 Okay, tak smiley

• #2   25. okt 2010 Har hørt Mette Nielsen skulle være god - nogen der har været hos hende?

• #3   25. okt 2010 Hvis du er villig til at tage til vanløse kan jeg VARMT anbefale Sallingvejs dyreklinik! Du tager bare metroen til Flintholm og så 21'eren til deres klinik (retning hellerup st.) bussen stopper lige foran.

Får altid en rigtig god behandling der og Trunte ELSKER at komme derop (ja min hund er underlig, men de er nu også søde ved hende)

http://www.sallingvej-dyreklinik.dk/

• #4   25. okt 2010 Anne: Mange tak! smiley Det skal selvfølgelig heller ikke bare være 'en eller anden' dyrelæge. Det vigtigste er at det er en rar og dygtig dyrelæge smiley

• #5   25. okt 2010 Carina, så lidt da smiley De er rigtig dygtige dyrlæger og så er de alle super søde og man kan mærke at de tænker på dyrets vé og vel før de tænker med pengepungen. Hvilket de fx. ikke gør ved family vet (kbh. dyrehospital + centrum dyreklinik rødovre)

Derudover er det også billigt deroppe...

• #6   25. okt 2010 jeg kan ligesom Anne også anbefale Sallingvej Dyreklinik.
    De er simpelthen så flinke der, og Fie ELSKER at komme der. Der er altid en dejlig stemning og de er SÅ gode til at huske en. Sidst jeg lige var forbi for at købe noget øjenrens kom der lige en kommentar: "hov, jeg har da helt glemt at spørge, hvordan gik eksamenen? Var du ikke til eksamenen for ikke så lang tid siden?" - Det var noget vi havde snakket om næsten et år før. Synes det var vildt de lige kunne huske det...

• #7   25. okt 2010 Jean: Ja, hold da op :o) Hehe. Og især når man tænker på hvor mange kunder dyrelæger har!
    Anna: Okay, tusind tak ihvertfald smiley Det ender nok med at blive dem så smiley Jeg har lige kort været forbi en på amagerbrogade, bare lige for at høre ad ang. priser (Ikke fordi det er det afgørende!) og så bare lige for at få et 'indtryk' af stedet..

• #8   25. okt 2010 Det skal lige siges at det 'bare' er sundhedstjek og vaccine smiley

• #9   25. okt 2010 carina, der ligger en super god en ude på kongelundsvejen, den hedder kongelundsvejen dyreklinik, vi bor selv i den anden ende af kbh men tager derud hver gang, vi har brugt dem i næsten 4 år, og har altid fået en super god service derude.

ud over det ligger der en lige omkring krydset ved amager boulevard og amagerbro gade, hun hedder vibeke, kan ikke huske hvad hun hedder til efternavn, hun køre også ud til heste, og vi brugte hende i den stald jeg red i for en del år side, hun er også super sød, og virkelig dygtig

• #10   25. okt 2010 R.I.P Minnie: Mange tak :o)
    Kan man finde den dyrelæge du snakker om her på nettet? (Tænker på adresse og telefonnummer)

• #11   25. okt 2010 kongenlundens dyrlæge har tlf nummer 32520760, så burde du konne finde deres adresse igennem det i hvert fald smiley

og hende vibeke, jeg kan sku ikke huske hvad vejen hedder hvor hendes klinik ligger, men hvis du kan se krydset for dig, så liggder kirkegården ca ud for amager boulevard, og hvis du står ved den så ligger hendes klinik på vejen som går ned langs krikegården, og det er tættere på hotellet en på holmbladsgade, giver de tmening?

• #12   25. okt 2010 her er kongelundens hjemmeside

http://www.kongelundensdyreklinik.dk/hvem-er-vi.html

• #13   25. okt 2010 og vibeke's adresse er her

Dyrlæge Vibeke Lund-Hansen
    Ved Sønderport 14, København s
    32577916

• #14   25. okt 2010 jeg var lige inde på deres hjemmeside, og vil sige at vi selv har snakket med, og fået behandlet hund af hele kongelundens personale, og det er klart mit første valg, lige meget hvem af dem du kommer ind til smiley

• #15   25. okt 2010 R.I.P Minnie .: Tak for hjælpen endnu engang *S*
    Jeg prøver lige at ringe en af dagene..

Jeg prøver lige at gå ind på krak og undersøge det - jeg har ikke boet her længere end 4-5 mdr og kommer fra Sønderjylland, så jeg kan slet ikke finde rundt herovre endnu smiley + At jeg er rigtig dum til det der med at finde vej, hihi..
    Så jeg prøver krak og så lidt hjælp fra kæresten - så burde det kunne lykkes smiley

• #16   25. okt 2010 ja hende vibeke ligger i hvert fald ikke længere væk en du kan gå derned, og kongelunden ved jeg ikke om der ligger metro eller noget tæt ved, vi er i bil så det er jo dejlig nemt at komme derud smiley

men det var så lidt håber du kan bruge en af dem

• #17   25. okt 2010 Ja okay, jeg har nemlig ikke bil smiley Men jeg skal da lige undersøge det :o)

• #18   26. okt 2010 Du skal IKKE tage Vibeke...........Hun er heste-dame, og der e rmange eksempler på MEGET dårlig behandling af alm. hunde og katte-patienter. Uhhh - jeg har så mange historier smiley - og så tager hun til tider 700 for en alm. konsutation. 2 hvalpekøbere stoppet der, grundet dårlig behandling.

Kongelundens er SUPER - dem kan jeg til hver en tid anbefale, og bruger dem selv.

Mette er også god.

• #19   26. okt 2010 Hverken Mette eller Vibeke kan jeg anbefale, har haft meget dårlige oplevelser med begge to.
    Du kan komme til kongelundens dyreklinik med metroen. Du kører til vestamager station, og så kan du gå eller tage en bus derfra. der er vel en gåtur på 15 - 20 minutter

• #20   27. okt 2010 Tak for svar alle 3 smiley
    Kan I komme med et eksempel på en dårlig oplevelse i har haft ved dem?? smiley

• #21   27. okt 2010 Jeg kan. vil ikke nævne navne da det er udhængning.
    Men den ene af dem var skyld i at min var ved at dø af blodtab. Der var weekend ordning dengang, det var lørdag og min hund havde skåret poten ret voldsomt. Det ville koste 1200 kr at få ham syet sammen, penge som stod på min bankbog. Dengang var der ikke dankort eller hæveautomater. Hun påstod at kunne bevise jeg ikke kunne betale, hvor hun kunne sige det fra vides ikke. jeg havde kun talt i telefon med hende. en klage gik til dyrlægeforeningen, hvor de sagde, at hun skulle have behandlet min hund da det var livstruende. Den anden havde så meget rod i sine papirer, at hun ikke kunne finde ud af hvornåe mine hunde skulle vaccineres. De var gjort klar til sverige, så det skulle holdes ved lige. jeg havde heldigvis selv styr på hvornår hunden skulle vaccineres.
    To grove eksempler på dyrlægesvigt

• #22   27. okt 2010 Ja, det må du nok sige smiley Især den første er slem.
    Vil du nævne navne i en pb evt?

• #23   27. okt 2010 Jeg vil også gerne have pb, da jeg selv bor på Amager, og leder efter en dygtig dyrlæge. Og det er altid rart med både positive og negative historier om de forskellige dyrlæger.

Jeg kender en hund som var til alm tjek hos Kongelundends dyeklinik, hvor hun overså en slem gang lopper. Men jeg har ellers kun hørt godt om dem, og har selv fået en okay vejledning ang dårlig mave ved hvalp.

• #24   27. okt 2010 Vil stadig anbefale Sallingvej dyreklinik. smiley

• #25   28. okt 2010 Jeg vil så gøre opmærksom på at Kongelundens skiftede ejer for ikke så mange år siden......... 4-5 år. Hvordan den gamle ejer var, anes ikke........

• #26   28. okt 2010 så er der sendt PB afsted

• #27   29. okt 2010 Tak allesammen :o)

Kommentér på:
Dyrelæge (Amager)

Annonce