Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrelæge på en søndag ?
  • #1   24. jul 2011 Københavns dyrehospital jan 24 timers skadestue

(link fjernet)

Der kan du evt. høre og ringe hvordan du skal forholde dig.

• #2   24. jul 2011 Jan=har

• #3   24. jul 2011 Jeg vil klart anbefale dig at kontakte Karlslunde Dyreklinik.

Skadestue / Dyrlægevagt

Skadestuen på Karlslunde Dyrehospital er <b>åben 24 timer i døgnet</b>, for alle akut syge eller tilskadekommende kæledyr; hunde, katte, gnavere, fugle og krybdyr. Vi har altid en dyrlæge og en veterinærsygeplejerske på tilkaldevagt.

<b>Ved behov for hjælp skal dyrlægen altid kontaktes først på telefon 46151525, så der kan laves en aftale om modtagelse.</b>

Udover at passe vagt for egne klienters kæledyr, er vi også altid parat til at hjælpe kæledyr, som normalt ikke kommer hos os. Vi har aftaler med mange dyreklinikker på Sjælland om at hjælpe deres klienters dyr uden for almindelig åbningstid. Vi vil snarest efter indlevering kontakte den sædvanlige dyrlæge for at orientere om forløbet, samt i fællesskab afgøre hvornår patienten skal henvises tilbage til den sædvanlige dyrlæge.

Behandling uden for almindelig åbningstid tillægges 100%. Vi skal altid have kontant betaling, enten i kontanter eller betalingskort, vi tager mod Dankort og VISA/Dankort. I visse tilfælde vil der blive opkrævet en forudbetaling før behandlingen startes.

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   24. jul 2011 takker for hurtig svar
    jeg kan kun se på hjemmesiden omkring søndage - der er lukket

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

#5   24. jul 2011 jeg bor på Amager og har ikke bil - der må være noget som er tætter på - lidt langt på cykel

• #6   24. jul 2011 Den jeg linker til ?

De har åbnet alle dage, tlf.nr til dem

Skadestue 36174605

• #7   24. jul 2011 Er din hund akut syg, så møder vagtdyrlgæen ind og tilser og behandler din hund. Ring og snak med dem.

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

#8   24. jul 2011 fustrende
    nu står den op med halen i været - en Carrinterrie - lige som et barometer på dens tilstand.
    så venter man til i morgen eller hvad ... ??

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

#9   24. jul 2011 har fået fat i en dyrelæge - Rene dit nr.
    ok at "se tiden an" - så nu kan jeg få min morgenkaffe
    takker for den hurtig respons
    forsat god dag

• #10   24. jul 2011 Frank, har du et terometer?

For jeg vil anbefale dig at tage dens temperatur nu når tilstanden er forandret

• #11   24. jul 2011 ...Har man mistanke om, at hunden er ved at blive syg, kan man måle hundens temperatur ved at indføre et termometer i hundens endetarm. Hundens normale temperatur er 38,0 - 39,0 grader. Hvis temperaturen er forøget over 39,5 grader, har hunden feber, hvorfor man bør konsultere dyrlæge....

Kilde: http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/sprog=1/grp=3/menu=9/

• #12   24. jul 2011 Hvis det er vand med blod i kan det være mavesår, det fik min konstateret og kom i behandling med det samme, men hvordan er den ellers, for min han ville bare ligge ude på de kolde fliser, da han jo tydeligvis havde ondt i maven, jeg måtte bære ham ind flere gange, men behøver jo ikke være det samme, bare lige et forslag til hvad det kan være.

• #13   24. jul 2011 Jeg bor på Amager - det nærmeste sted er Kbs Dyrehospital.

• #14   24. jul 2011 Lidt blod i opkastet kan altså også bare være et sprunget blodkar i slimhinderne. Specielt hvis den har kastet op, fordi den har forsøgt at æde/sluge noget, der irriterer i halsen.

Men tag temperaturen nogle gange, observer hunden løbende og kontakt dyrlægen igen, hvis hunden får det værre.

Lidt ro på og se tiden an kan nogle gange være en god ting. Men selvfølgelig skal man være forsigtig.

Held og lykke med vovsen.

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

#15   24. jul 2011 jeg takker for jeres tanker og interesse
    Emma kom ud og gå en tur, spist og leget - men den er ikke helt sig selv. jeg fik talt med en dyrelæge og har fået lidt mere ro på - og ser tiden .

Kommentér på:
dyrelæge på en søndag ?

Annonce