{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundens snude
  • #1   26. okt 2010 :o) Det er en gammel skrøne, at man kan sige noget om hundens velbefindende ud fra snuden. Den vil typisk være tør og varm, når hunden ligger og slapper af og våd og kold ved gåture, men det er ikke noget, man kan konkludere noget ud fra.

Er du i tvivl om, om hunden har feber, skal du tage dens temperatur.

• #2   26. okt 2010 Ja det kunne jeg, hvis det foresætter.. men tror muligvis han er blevet lidt snottet fordi, han nyser også en del.

Men det er også blevet koldt. :o) og han er ikke med særlig meget pels og en lille en..

• #3   26. okt 2010 Da jeg havde mine 3 små chihuahua'er samtidig fik jeg påbud fra min dyrlæge om at sørge for at de ikke blev kolde om vinteren. De har ikke så meget pels der kan holde dem varme nok udenfor.

Så jeg strikkede trøjer til dem, som de havde på når de var ude. Der var plads til at besørge både for hannerne og tæven. Det var de rigtig glade for. Du kunne vælge at give ham et dækken på. Det tror jeg han vil blive godt hjulpet med.

God bedring til den lille fine mand.

• #4   26. okt 2010 Jeg har også tænkt mig at finde deres tøj frem. de har begge 2 nogle trøjer.. For vi ved jo fra os selv hvor ubehageligt det er at fryse..

Men det er også bare blevet koldt hurtigt. øv øv

Kommentér på:
hundens snude

Annonce