{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Mishandling af Funky! {{forumTopicSubject}}

Skrevet af Funky.

Hej Alle.

Mit navn er Funky. Jeg bliver mishandlet!!!!

Og jeg vil her gerne spørge hvor man kan klage!

Normalt er vi altid med Sarah rundt. Vi køre i bil og leger en masse med hunde i løbet af sådan en dag.

I forgårs var vi i hundeskoven med en af Sarahs venner og dennes amstaffer et par timer om morgenen. Vi havde det SÅ sjovt og legede i vandpytter og alt muligt.
Så tog vi bilen og kørte hjem til vores "onkel Bitta" og hendes 10 Aussier. Her fik vi leget lidt med dem et par timer og fik lige hilst på den nye i deres flok.
Ja ja alt godt tænker i nok, men så kørte vi hjem og SÅ GIK HUN!!!! UDEN OS!!!!!!!!!!! Hun efterlod os hjemme!!
ALENE!!! i 2 timer!!!!! Det er jo dyreplageri!!

Så jeg splittede skraldespanden ad! Hun skulle ikke tro hun var noget jo...

Nå men hun kom hjem og var meget sur over jeg havde ødelagt noget.. men jeg var da ligeglad. Jeg smilede bare bredt så kan hun ikke lade være med at grine...

Nå men så da hun havde været hjemme en times tid gik hun i Brugsen - så fik håndtasken lige en tur også! Ved ikke hvad der sker for hende!!

Nå men vi kom så til hundeleg og det var fint. Jeg regnede jo så med at alt var tilbage til normalen og hun ligesom havde lært det nu..
men nej..

Igår gik vi 1 time på stranden og var ude og træne agility og Flyball og gudhjælpemig om ikke hun så tillod sig at tage IKEA!!! IGEN UDEN OS!!!

Så fik håndtasken en omgang mere!

I skrivende stund ligger jeg for hendes fødder på arbejdet, men frygter for tilbagefald..

hvad kan man gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mishandling af Funky!
Kommentér på:
Mishandling af Funky!

Annonce