{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

YEEEES - endnu en hurtig dag på galler {{forumTopicSubject}}

Hey med jer - er lige kommet hjem og ville kikke mig omkring i forummet for at se hvilke ting der var blevet skrevet siden igår....................Og hvad læser jeg - at det går LAAAAAAAAAAAAAAANGSOMT herinde for jer andre også..

Nogle gange tror jeg at hvis det går meget langsommere så ender det med at gå baglæns og det sker mere end 1 gang i løbet af en times tid herinde at jeg liiige dimser hen på en anden side bare for at se at min 'puter godt KAN arbejde hurtigt *gs*

Nå, bare et træt opstød og endnu en spekuleren på hvad der kan gøres ved det, for det er jo tydeligvis IKKE vores comåutere eller netforbindelser der gør det..

Moderator burde selv prøve at gå igennem 1 døgns nye udfordringer med den hastighed siden er om at opdatere :o((

Knus og pote-dask fra Karina og miss M ;o))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YEEEES - endnu en hurtig dag på galler
  • #1   24. jan 2005 Jeg troede lige at det var puter, der var blevet endnu langsommere.Jeg tør slet ikke gå i gang med udfordringerne for jeg fik heller ikke stemt i weekenden :0), men hvis jeg får en 5-6 timer tilovers prøver jeg nok *G*

• #2   24. jan 2005 Karina>>
    *LoooooL*
    Det har bare været sådan en hård formiddag kan Jeg godt love dig!
    Sidder og laver alt muligt andet samtidig med at jeg er her, for ellers bliver man jo sindssyg *gg*

• #3   24. jan 2005 jannie B>>
    Puha, så får du travlt..
    Fik taget søndagens udfordringer i nat, da gik det hurtigt, men den var også langsom herinde i går...
    Men tør heller ikke gå igang med de nye for i dag..

• #4   24. jan 2005
    *SS* -------- Hej med jer, NAAA jeg tror også jeg venter liidt med de udfordringer *LOL*

Belinda hvornår i nat sådan cirka var her hurtigere herinde, ku jo være jeg sku stille vækkeuret til en gang i nat og så LIIIIIIIIIGE tage dagens udfordringer *LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

• #5   24. jan 2005 Jeg tror jeg var her for sidste gang kl 2 eller deromkring. Jeg tager altid udfordringerne så sent som muligt når den går langsomt, for når der ikke er så mange går det som regel hurtigere..

• #6   24. jan 2005 Hmmmm - sku jeg mons så stille vækkeren til kl. 02 inat..?

NAAA -så gu gør jeg itte - men måske sitet sku ha en større/hurtigere server hvis det ville hjælpe på sagen *GH*

Ha' en super fortsat solskins "det-er-vinter-igen" dag *SS*

• #7   24. jan 2005 I lige måde *ss*

• #8   24. jan 2005 Ja for os her går der også mega langsomt!! Og det er rigtigt: Det er ikke computeren!
    Vi har en XP og den plejer nu nok at kunne drøne derud ;o)

Kommentér på:
YEEEES - endnu en hurtig dag på galler

Annonce