{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.873 visninger | Oprettet:

Min hund kan ikke lide BARF?? {{forumTopicSubject}}

Jeg købte et par pakker BARF foder - hakket lam, hakket okse og en med Kallun, idag har jeg så forsøgt at give ham hakket lam.. men tror I han gider spise det??
han lugter bare til det, også går han sin vej..
Synes det virker mærkeligt, kan det virkelig passe at en hund ikke gider æde råt??
Igår da jeg pakkede kødet om i mindre portiner fik han et lille stykke kallun, det ville han gerne spise, men åbenbart ikke kødet.. Synes det virker mærkeligt.. Har I hørt om det før??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund kan ikke lide BARF??
  • #1   30. okt 2010 nala var også længe om at spise sit første måltid. hun er meget tvivlsom med nye ting. men jeg lukkede de to andre væk og så havde hun det stående i en halv time. og da hun først kom igang så spiste hun op.
    og har spist hvert måltid lige siden:)

så prøv og give ham lidt tid. nogle hunde kaster sig bare ikke over nye ting.

• #2   30. okt 2010 Mine var vilde med Kallun, og gad også spise lidt hest+øko høne.
    Men alt andet ville de ikke røre, heller ikke selv jeg ''sultede'' dem.
    Og den eneste grund til, at jeg gik over på BARF var for at glæde hundene og få Shika til at tage lidt ekstra på.
    Men det var slet ikke til at proppe i dem, så det var et no go herhjemme..
    Så ja, det kan vel godt passe at ikke alle hunde bryder sig om BARF!

• #3   30. okt 2010 Kaoz vil ikke spise rå kallun, han spiser intet hakket og intet fra Rigtig Hundemad...

Men giv ham en hel ørred med hoved og hale, et forben fra en hest, ribben fra bambi og en hel kylling og du kan tro han er vild med det =)

• #4   30. okt 2010 Evt. giv det frossent. Så kan vovsen selv bestemme i hvilken tilstand den vil spise maden.

Men jo nogle kan ikke lide det man køber ved BARF-forhandlerne :o)

Kia æder det hele hun er ikke just kræsen :o)

• #5   30. okt 2010 IH, dumme møgkøter jeg har mig.. Synes da bare det måtte være meget mere lækkert end det der kedelige tørkost..
    Nå, men jeg må give det en chance mere, om ikke andet må han jo spise kallunen også må kødet ryge til skrald..
    Men synes bare det er mærkeligt, for når jeg fx står og pudser en mørbrad eller ordner hakkekød og han lige får en lille spids, så er han ællevild.. Men det her, det vil han sguette

• #6   30. okt 2010 Jeg tror ikke kødet er det samme når du køber det hakket ved forhandler - og hvad du køber ved slagter eller supermarkeder..

Kaoz rører ikke hakkede ting fra forhandlere, men hakkekød fra Brugsen ryger da ned hvis han bliver opmuntret lidt..

Prøv at køb kyllingevinger, og giv den sådan en... Lad hunden have vingen i op til 30 min, nogle hunde ved ikke helt det er mad =)

• #7   30. okt 2010 Det mad jeg spiser smager da helt sikkert Kia meget bedre end det hun får fra BARF-forhandlerne :o)

Så hvis det bare er for at forkæle ja så er frisk kylling (der ikke har været frosset) helt sikkert mums. Prøv det :o)

• #10   30. okt 2010 Kia synes ikke kallun er det mest spændende i verden heller :o)

• #11   30. okt 2010 Min mor havde på et tidspunkt stået i deres køkken og kun Mickey var der (de har selv to hunde, så det er sjældent at Mickey har mine forældre for sig selv smiley ) og hun skar fedtet fra en svinemørbrad og kaster det bare bagover af vane, da deres egne hunde spiser det.
    Da hun er færdig og vender sig om, ligger fedtet der stadig og Mickey glor mærkelig på hende. Det havde hun sgu aldrig prøvet før smiley

Mickey er også lidt sær, så noget råt spiser han og andet rør han ikke.

Købte også engang noget lækkert lækkert barf kød hos en barf butik i Søborg. Jeg endte med at måtte samle det op igen, for det rørte han sgu ikke. Uanset hvor småt, jeg skar det ud og opmuntrende, så gad han ikke.

• #12   30. okt 2010 Her er tråden fra den første gang min hund fik et råt hønselår:
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=51021

Han skulle have hjælp med at spise det. Han var helt ulykkelig over at have noget så lækkert, men ikke selv kunne tage bidder fra den. I starten var han også god til at lade maden ligge - jeg tror at de er mere til stuetemperatur/letfordærvet mad. Sådan noget friskt noget fra køleskabet er måske lidt kedeligt?

• #14   15. nov 2014 Nu er jeg også gået på BARF pga vores basset hound får gentagne gange infektioner og den lille gravhund har allergi.

De første 14 dage på oksekallun var de VILDE med - modsat os der måtte fodrer dem udenfor pga stanken.

Nu har de så fået hakket okse med ben og det samme med lam og indmad - og fandme om de ikke bare lader det stå og jagter kattens tørkost smiley

• #15   15. nov 2014 Hov det var da en gammel tråd...

Kommentér på:
Min hund kan ikke lide BARF??

Annonce