438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mangler godt hjem... Mangler godt hjem...

Hej.
Jeg hedder Freja og er en 4år gammel blanding mellem shæfer&belgisk hyrdehund og jeg står i den forfærdelige situation at jeg har brug for et nyt hjem smiley
Jeg elsker min familie og vil så nødig væk fra dem, men min kære mor og min "bror" må ikke have mig i lejligheden vi bor i smiley
Jeg er en kærlig familie hund og er utrolig loyal, jeg elsker at gå ture, men kan os meget godt lide hvis du bare gider kæle med mig.
Jeg har boet hos min familie siden jeg var 8uger gammel og kom fra et internat, jeg var den sidste i kuldet så de skildte sig bare af med mig, men jeg fik en familie alligevel smiley
Jeg er chipmærket og har fået vacciner som jeg skal, og jeg fejler intet.
Jeg fik som 2½årig fjernet mine ulve/bjørneklør ved en omfattende operation fordi mine poter hele tiden gjorde ondt, men kom hurtigt på benene igen og var frisk og fræk som altid.

Mor skriver nu:

Freja er en meget dejlig hund, og både mig og min søn elsker hende, men jeg har en lejlighed hvor man ikke må have hund og boligselskabet er desværre ikke forsående overfor Frejas medlemsskab af vores familie, jeg ønsker det bedste for Freja, og ønsker at hun får et hjem hvor hun må være, altså et blivende hjem.
Hun har været den bedste følgesven og meget loyal overfor os i alle disse år, og bare tanken om at vi ikke må have hende her er tårebringende for både mig og min knap 3årige søn.
Freja elsker at lege og jeg har endnu ikke oplevet der var en hund, hun ikke kunne enes med.

Er der nogen af jer der har mulighed for at give vores elskede Freja et hjem?

Mange kærlige håb & hilsner

Freja, May & Benjamin

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler godt hjem...
Kommentér på:
Mangler godt hjem...

Annonce