{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastreret hund, udløsning??
  • #1   31. okt 2010 Ren nysgerrighed... Lader du hunden selvom om den vil humpe bamser og hvad har vi?

Jeg tænker - humperiet er jo ikke sexuelt, men hormonelt. Og jeg vil tro hunden er kastreret pga hormoner og uhensigtsmæssig adfærd grundet de hormoner?

• #2   31. okt 2010 Jeg ved ikke hvorfor han er blevet kastreret, vi har adopteret ham for 4 mdr. siden og det er den tidl. ejer som har fået det gjort. Han er meget stille og rolig og gør ikke en flue fotræd, men hvad han har gjort inden han blev det ved jeg ikke.
    I starten hoppede han meget på sin bamse, men nu gør han det KUN når der er gæster. Vores hundetræner/adfærdsterapeut siger, det fordi han ikke ved, hvordan han skal opføre sig når der er gæster og bliver meget begejsret, og så føler han sig tryg ved at humpe på sin bamse. Han får lov til det så længe det kun er hans bamse. Så længe det ikke er op af mennesker så er jeg egentlige ligeglad. Men den væske der kom ud i dag er første gang jeg har set det, og det var altså ikke ret lækkert.

Kommentér på:
Kastreret hund, udløsning??

Annonce