{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode fif til renlig hund ?
  • #2   3. nov 2010 Tillæg til Krumme:
    Når der sker uheld indenfor så ignorer det og vask af med samme med Rodalon.


  • #3   3. nov 2010 det gør jeg også . smiley

    ville du gi' godbider når den gør noget udenfor ?


  • #4   3. nov 2010 skal der slet i siges noget når den gør det indenfor ?

  • #6   3. nov 2010 Ingen grund til at give godbidder når den har gjort hvad den skal udenfor. Bare masser af ros.
    Hvis du ser din hund gøre det indenfor, skynder du dig at tag den udenfor ( uden at skælde ud ). Nr den får gjort sig færdig udenfor, roser du.


  • #7   3. nov 2010 hvis jeg selv gå på toilettet (fx) inden jeg går ud med ham , når han at gøre det inden . men går stadig ud med ham . så nogle gange skynder jeg mig ud . er det en dårlig ide ? skal han lærer at vente ?

  • #8   3. nov 2010 Hvor gammel er han ? Han skal ikke lære at vente- det kan en hvalp slet ikke. Altså når vi taler om at han skal kunne holde sig.
    Når du står op om morgen, skal det første du gør være at tag ham ud. Lad ham stille og rolig blive færdig.
    Lige så snart han har spis, leget eller har sovet, skal han ud- Hver gang !
    Hvis der er gået mere end et par timer, skal han ud.
    Jo flere gange om dagen han kommer ud, jo hurtiger bliver han renlig.
    Og selvfølgelig skal han da også ud en eller to gange om natten.


  • #10   3. nov 2010 han bliver 14 uger imorgen , og det er ikke fordi jeg forventer han er renlig imorgen eller om 2 uger .
    går også ud med ham efter han ar leget , sovet og spist . men kan ikke altid nå det . går ikke ud med ham om natten .


Kommentér på:
gode fif til renlig hund ?

Annonce