{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Vores hund {{forumTopicSubject}}

Vores hund er en meget stor kælepot .
Hun elsker at ligge og slappe a ved os og være ved os hele tiden især ved mig som er kvinden her hjemme .
Jeg er gravid og skal føde til Marts .
Jeg er lidt bekymret over om vores hund vil blive jaloux eller vil te sig mærkeligt .
Min søster siger at når man har hunden oppe ved sig og putter med den tit så vil det gå galt når barnet kommer .
Men jeg tror nok vores hund er mere artig end deres hund er .
Nogle som har erfaring ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hund
  • #1   3. nov 2010 Mine hunde putter også i sofaen ved mig, den yngste helst på skulderen af mig, hvis hun får lov. Jeg fik barn i december og hundene har ikke opført sig underligt eller været jaloux eller lignende.

    Hvis du stadig kan rumme hunden, når barnet er der og stadig giver den tid og opmærksomhed, så tror jeg ikke der bliver nogen problemer.


  • #2   3. nov 2010 Vores tæve ligger i sengen, sofaen osv og gjorde det også inden vi fik vores søn for snart 1 år siden. Jamen de er bedste venner, han elsker hende og hun beskytter ham. Jeg må ik skælde ham ud, så ka hun finde på at kradse med poten.
    Han rejste sig op i sofaen den anden dag, det er en gammel sofa hundene har fået. Der lå min hund og tyggede i en grisehale, han holdte midt på den og ville ha den. Men hun tyggede bared videre, da min søn fandt ud af den fik han ikke, så forduftede han igen.
    Min søn kravler også med ting i munden som en anden hund, og henter gerne en tøjbold... hi hi...
    Så her fungere det i bedste velgående... Vores hund er en dansk/svensk gårdhund på snart 3 år, og en tæve... Hvis det har relavans.


  • #3   3. nov 2010 *Ej en medløber* : li netop.

  • #4   3. nov 2010 Tak .
    Min søster havde kørt mig af sporet .
    Bare fordi hun har en anden mening om hvordan hunde skal ha det .
    Det hjælper meget at vide at der er nogle som har oplevet det ikke har giver nogle problemer .
    Og self smider jeg ikke min hund af sofaen når den lille kommer .
    Hun er da så dejlig at putte sammen med heh smiley


  • #5   3. nov 2010 Jeg var også nervøs for hvordan de ville reagere!! Begge vores hunde blev meget vagtsomme og passede meget på mig mens jeg var gravid. Især vores tæve, som også helst ville ligge og putte opad min mave. Da vi kom hjem med baby var de helt vilde og så glade for hende. jeg gik først ind og snakkede med hundene og så hentede jeg baby bagefter. Min kæreste havde dagen inden været hjemme med noget tøj af babys, som de kunnen snuse til. Hun er 6 måneder nu og hun kan pille begge hunde i hovedet, hive dem i ører og alt muligt og de finder sig bare i det. Når ikke de gider mere går de bare og det skal de selvfølgelig have lov til.
    Bare husk masser af opmærksomhed til hunden også, selvom det kan være svært.


  • #7   24. feb 2011 hej smiley stod i d samme, da jeg ventede vores søn.

    vores hund Freja var jo vores lille baby og sov i sengen osv.

    men hun to d super flot , vores søn er idag 2 år, og Freja er 4. og de er de bedste venner smiley er slet ikk urolig

    hun er en Engelsk staffordsherier bullterier


Kommentér på:
Vores hund

Annonce