700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Skal ud på besøg Skal ud på besøg

Jeg skal ud i morgen, og besøge den opdrætter, som jeg næsten har besluttet mig for at få min næste hund fra.. Hvor lang tid fra i har besluttet i skal have en hund mere, til i har den er der gået? Jeg har stort set bestilt, men tæven er ikke parret endnu.. Men efter mit besøg hos opdrætter i morgen, går jeg ud fra det ligger fast..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal ud på besøg
  • #1   4. nov 2010 Fra få min til 1 år.
    Ronny 8 mdr.
    Iva 2 min
    Taiko 10 uger
    Kia1 år.

• #2   4. nov 2010 Jeg har stort set hver gang ventet laaang tid, er virkelig spændt på at møde opdrætterne i morgen.

• #3   4. nov 2010 bertha 1 uge dexter 6 uger hannah 5 uger one'aby var med til fødslen men havde ventet i 63 dage smiley

amy 1 dag

• #4   4. nov 2010 jeg har bestemt at jeg skal tage mig god tid næste gang hvis jeg skal have en american ajita venter jeg gerne nogle år på den perfekte vaps

• #5   4. nov 2010 Simba købte jeg temmeligt spontant, og Trunte var heller ikke planlagt, hende fik vi foræret :-))

Fellow blev bestilt ved opdrætter i slut 2005 og jeg fik ham i oktober 2008, og han var ventetiden værd :-))

• #6   4. nov 2010 Jeg synes også det er fint at vente lang tid, på den rigtige hund.
    Men udover det, synes jeg altid man skal sove på det. Ingen impuls køb!

• #7   4. nov 2010 Første gang jeg skulle have hund selv, gik jeg i 3 måneder og ledte efter den rigtige. Men da jeg fandt hende, skrev jeg på hende om morgenen - og om eftermiddagen var Lilly i mit hjem smiley

Ved Silas tog jeg beslutningen om at få hund nr 2, rimelig hurtig. Det var enten min drømmehund (Chinese Crested) eller en af de hvalpe jeg selv havde. Ringede så til Silas opdrætter. Hun havde et kuld på 5 uger. En uge efter besøgte jeg Silas, 2 uger til og så var han i mit hjem.

Jeg er ikke tålmodigt anlagt. Hader at vente smiley

• #8   4. nov 2010 Ved den næste her godt vel 2 år, sku ha haft en, da tæven havde hvalpe sidste gang. Men der kom kun en tæve, så måtte jeg vente. Men har gjort det med glæde, da jeg er helt sikker på jeg har valgt det rigtige sted. Det er min første hund med stamtavle.

Kommentér på:
Skal ud på besøg

Annonce