708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Måske mavesyre Måske mavesyre

Jeg har en rottweiler tæve som er dårlig 1-3 dage om ugen, tit er det efter hun har været til træning.

Hun vil ik spise mad, kaster på hvor der er små røde pletter i og så skummer hun ud af munden.

dyrlægen kan ik finde ud af hva det kan være.

Kan man købe noget som kan tage kvamle/mavesyrer i håndkøb og hvor det ik koster en bondegård?

Mvh. Lisbeth

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske mavesyre
  • #1   6. nov 2010 Jeg tror, jeg ret hurtigt ville få fat i en anden dyrlæge, det lyder da slet ikke særlig normalt og jeg ville bestemt ikke begynde at eksperimentere med medicin, jeg selv fandt på at give

Har hun været undersøgt med kamera i maven, røntgen osv?

• #2   6. nov 2010 Laver den bedende stilling”?

• #3   7. nov 2010 Hun har ikke haft en flåt på sig? Mimi fik i sommers Anaplasma pga en flåt. Hun kastede også op og ville ikke spise. Det kan konstateres i en blodprøve. God bedring med hende:-)

• #4   7. nov 2010 røde pletter i opkast tyder på blod?? Og at hun skummer ud af munden er bestemt heller ikke noget godt tegn. Jeg ville da skynde mig at finde en anden dyrlæge der kunne behandle hende....
    Rigtig god bedring med hende!

• #5   7. nov 2010 Hvis det skulle være mavesyre så kan din dyrlæge give dig noget flydende som du skal give den i munden 1 time før hvert måltid, det ligger en hinde i mavesækken og beskytter mod mavesyre. Jeg fik det til min cavalier i en kort periode hvor han led af mave syre, han havde dog hverken blod i opkasten eller skum ud af munden, han kastede ren galde op og ville ikke spise.

Kommentér på:
Måske mavesyre

Annonce