{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Sensitiv hud - tør foder? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved det, der er skrevet stolpe op og stolpe ned om tørfoder, jeg kunne dog ikke finde noget om følsom hud.

Tysons hud og pels er ikke så pæn mere, var til dylle i mandags. Han mener, det måske er foderet, han ikke går så godt på, hvilket jeg jo egentlig i bagklogskabens ulideligt klare lys kan give ham ret i, da Tyson fik Canidae grain free (som han ikke brød sig om). Han havde virkelig en smuk pels og hud der. Så skiftede vi til Nutra Nugget, Large Breed, som han guffede i sig, men efter en sækfuld var hans pels anderledes, jeg tænkte kun på hårsækmider, var simpelthen ikke obs på, at det formodentlig er foderet. (Øv slemme mor, der blot var lykkelig for at drengen gad spise).

Han er nu på nogle piller, da der var lidt betændelse i noget af huden og så har vi "fået" Hills Sensitive Skin med hjem. Jeg kan ikke rigtigt blive klog på det foder, om Tyson gider det (er jo stadig i indkøringsfasen), og hvad jeg i givet fald synes om det.

Dylle mente, at det formodentlig var nok med en sæk og så medicinen og derefter gå på noget kornfrit foder, og så tænker jeg, hvad kan I anbefale?
Det ligger jo ligesom i luften, at Hills ikke er det, jeg er mest til.

Dur Wolfsblut i dette tilfælde?

Det skal lige tilføjes, at vi absolut ikke laver nogle ændringer uden dylles grønne lys.

Ja, det blev lidt langt, sorry


Kommentarer på:  Sensitiv hud - tør foder?
  • #1   7. nov 2010 Jeg fodre Bertil med Applaws som er næsten kornfrit ( kun lidt ris )

    de har både tørfoder og vådfoder og jeg bruger begge dele

    deres vådfoder er noget af det mest lækre jeg nogensinde har set til hunde.
    faktisk er det så lækkert at se på , at jeg overvejer at hælde det op på en tallerken , ind i micro 30 sek og så servere det for manden når jeg ikke orker at lave mad
    han ville aldrig opdage en dyt LOL


  • #2   7. nov 2010 Hehe

    Det lyder som noget jeg lige må vise min bedre halvdel (måske ikke den der med, at man kan "narre" ham).

    Det må jeg lige ind at lure på.

    Ved godt der er mindst en måned til, vi skal have andet foder, men gider ikke, det skal være i sidste øjeblik, så derfor spørger jeg allerede nu, så der skulle være en mulighed for at være væsentlig velforberedt hehe


  • #4   7. nov 2010 Wolfblut er aldeles kornfrit. Kan varmt anbefales!!!
    Du kan spejle dig i mine hunde, fældetiden overståes på rekordtid!
    Og de elsker hver eneste variant.


  • #6   8. nov 2010 UHm der er mange spændende alternativer kan jeg høre. Jeg investigerer lige lidt mere og taler med den bedre halvdel (så han tror han er medbestemmende haha).

    Tak for Jeres hjælp


  • #7   12. nov 2010 Jeg kan varmt anbefale Tholo

    /Camilla


Kommentér på:
Sensitiv hud - tør foder?

Annonce