{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

løbetid færdig :-) {{forumTopicSubject}}

Pyha så er cirkeline´s løbetid over , det plejer nu heller ikke at være et problem , men vi har en 6 mnd han hvalp , som skal kastereres, som der skulle holdes ekstra øje med . Man skal godt nok tænke anderledes med at huske at lukke diverse døre at hundene ikke bare kan løbe og lege i haven uden 100 pct opmærksomhed fra os.
Han var nu slet ikke interesseret men hun lagde meget op til ham så det var egentlig lige så meget hende der skulle holdes øje med :-).
Det er rart ikke at skal have døre lukket for at holde dem adskilt når man ikke lige kunne have et øje på dem. For det var helt sikkert der skulle ikke være nogen ups kuld her smiley . Hmm ville ikke noget særligt med denne tråd bare en op datet her fra os god dage til jer alle ;-).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid færdig :-)
  • #1   11. nov 2010 Fornuftigt træk Anne-Catrine. jeg har pt 3 tæver, selv om jeg i de første 30år som hunde ejer kun havde hanner.
    Jeg har også tænkt mig at skifte køn igen når pigerne efterhånden "falder fra" for en ting er at hanne kan strinte og letter ben op af alle ting "bor midt i kbh hvor alle grønthandlerne har alle deres vare stående ude på fortorvet" så det er svært at ha dem med uden at der sker pinlige ting", men det er "har jeg opdaget" meget lettere at styre sine drenge udenom end at ha 3 tæver som alle kommer i løb på forskellige tider, kunne de så bare slå sig sammen så det kun var 2 årlige perioder, men næee ikke her, de skal da ikke ha "konkurranter" når de skal tiltrække hannernes opmærksomhed..
    Sådan føles det altså, selv om jeg godt ved at det bare er indbildning/pjat fra min side..
    Jeg syntes bare ikke jeg har råd til 3 sterillisationer, for sker der så noget uforudset, så er pengene brugt på noget der jo ikke er akut og som derfor kan vente..
    men ved godt at jeg burde ta een af gangen, så det ikke kommer til at koste en bondegård at få det ordnet. *Smiler*

• #2   11. nov 2010 Anne- Cathrine

FORNUFTIGT! - jeg synes det er fantastisk at læse at der findes nogen der ikke synes det er fornuftigt at sætte flere hvalpe i verden når det ikke er nødvendigt.

• #3   11. nov 2010 Hov, undskyld Jane jeg glemte helt at skrive tak og ilm jeg håber din dag har været god indtil nu.*Ss*
    Det er bestemt ikke let med en af hvert køn. :o)
    Jeg kiggede på et kuld hvalpe, hvor det var en kun 6mdr.gammel han der var far til hvalpene, så ja, de kan bestemt godt nok være hurtige..

Anne-Cartrine det har godt nok været noget af en stakke i har taget til jer, sikke en forfatning hun var i, øv det er så trist at folk lader det komme så vidt.
    Men godt at hun er havnet hos jer.
    Det forbavser mig dog til stadighed at dyrlæger anbefaler at en tæve får hvalpe pga.deres psyke eller fordi de bliver falsk drægtige, det er jo ikke normalt at alle tæver skal føde, de er flokdyr og i en flok er det kun alfa parret som får hvalpe, resten af tæverne hjælper så til med at passe disse hvalpe.
    Det kan jeg også se meget kraftigt på mine 2 "store piger" da de er ulve hybrider=blanding af ulv og hund, og de opfører sig meget som ulve gør i naturen.
    Min ene pige bliver desv.også altid falsk drægtig efter hver løbetid, hun samle så alle pivedyrene der er i huset og passer dem som sine hvalpe, og hun har haft et kuld da hun var 3½år, "hun er 6½ nu" men det hjalp ikke spor nærmere tvært imod. Så hun er den der først skal steriliseres for det er det eneste der hjælper på den falske drægtighed desv.men det sikre så også at hun ikke får cancer i livmoderen,æggestokkene og patterne.
    Det er fornuftigt at du ikke vil lade hende få hvalpe, for ja der er alt for mange hunde i forvejen. *Ss*

Kommentér på:
løbetid færdig :-)

Annonce