758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

løbetid løbetid

nu er chica endelig færdig men sin løbetid (5 uger tog det) vi har været hos dr dyr og alt ser fint ud

nej men så igår sagde kæreste at han synes chantis bryst vorter var lidt hårde i det, jeg undersøgte hende for neden om det måske var læbetid men hun var hverken hævet eller noget.

så her til morgen gik han sin morgen tur med hende hvor hun tissede og det hele så gik de hjem også gik han ud med choco og chica da han så kommer hjem 15 min senere har chanti så tisset på gulvet (og det har hun ikke gjort i flere mdr.) hun er 8 mdr nu. nå han tørre op og tager på arbejde da jeg så kommer hjem har hun tisset på gulvet igen, jeg tørreop og går ud med dem alle 3.
da jeg så kommer hjem sidder jeg og nusser med hende så ligger hun sig om på ryggen og vil nusses på maven og så ser jeg hun er begyndt at bløde og er hævet en smule op. LØBETID hehe jeg var begyndt at tro hun havde fået blære betændelse men så var det bare hendes løbetid synes bare det er lidt sjovt at først kommer chica i løbetid også når hun liger er kommet ud af den så begynder chanti men ja så har de begge fået den første løbetid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid
Kommentér på:
løbetid

Annonce